Gå til innhold

Dere med bipolar: Hvordan fungerer dere i "friske" perioder?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg er i frisk periode nå, dvs ingen symptomer på hverken depresjon eller (hypo)mani. Men jeg merker selv i friske perioder, så føles det ikke alltid som om jeg er frisk. Jeg merker i enkelte perioder, spesielt hvis det er litt stress i bildet, mye som skjer, så kan jeg få perioder med mindre søvn, eller dårligere kvalitet på søvn, jeg kan også merke perioder hvor jeg ikke orker like mye, fordi jeg blir "full" i hodet og orker ikke flere inntrykk, mennesker, sanseinntrykk osv. Kan også være perioder hvor jeg føler meg utslitt og orker bare å ligge på sofaen.

Også har jeg, heldigvis, flest dager hvor jeg kjenner meg relativt "normal"

Flere som kjenner seg igjen i dette, med bipolar?

Anonymkode: 4dce3...666

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 10.8.2024 den 11.01):

Jeg er i frisk periode nå, dvs ingen symptomer på hverken depresjon eller (hypo)mani. Men jeg merker selv i friske perioder, så føles det ikke alltid som om jeg er frisk. Jeg merker i enkelte perioder, spesielt hvis det er litt stress i bildet, mye som skjer, så kan jeg få perioder med mindre søvn, eller dårligere kvalitet på søvn, jeg kan også merke perioder hvor jeg ikke orker like mye, fordi jeg blir "full" i hodet og orker ikke flere inntrykk, mennesker, sanseinntrykk osv. Kan også være perioder hvor jeg føler meg utslitt og orker bare å ligge på sofaen.

Også har jeg, heldigvis, flest dager hvor jeg kjenner meg relativt "normal"

Flere som kjenner seg igjen i dette, med bipolar?

Anonymkode: 4dce3...666

Litt som det du skriver. Og tror alle episodene har svekka meg kognitivt for alltid, selv om det er noe bedre når etter å ha vært "frisk" et par år

Anonymkode: f1987...7a7

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...