Gå til innhold

Gruer meg til å begynne på igjen på jobb om en ukes tid

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har hatt ferie nå og den satt meg helt ut av spill egentlig. Jeg følte meg ikke spesielt sliten før feriestart, men nå to uker inn er jeg sykt sliten og sliter med å få ting gjort. Jeg bare håper det vil bedre seg om en ukes tid for jeg begynner samtidig med jobb i 40% på igjen med en hobby som tar mye av tiden min en dag i tillegg til samtaler med psykiater og sykepleier og fysio. Er så redd for å bli psykisk dårlig igjen (deprimert og/eller suicidal) for jeg har en tendens til å reagere på stress og overbelastning... Hva kan jeg gjøre?

Anonymkode: 3b448...5ed

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg har hatt ferie nå og den satt meg helt ut av spill egentlig. Jeg følte meg ikke spesielt sliten før feriestart, men nå to uker inn er jeg sykt sliten og sliter med å få ting gjort. Jeg bare håper det vil bedre seg om en ukes tid for jeg begynner samtidig med jobb i 40% på igjen med en hobby som tar mye av tiden min en dag i tillegg til samtaler med psykiater og sykepleier og fysio. Er så redd for å bli psykisk dårlig igjen (deprimert og/eller suicidal) for jeg har en tendens til å reagere på stress og overbelastning... Hva kan jeg gjøre?

Jeg vil bare si at jeg reagerte likt i ferien. Fikk masse angst og depresjons-symptomer 2.uken. Altså forsterket. Allikevel gikk det greit å begynne på jobb igjen selv om det var tungt første uken.

Anonymkode: f92ef...31a

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg vil bare si at jeg reagerte likt i ferien. Fikk masse angst og depresjons-symptomer 2.uken. Altså forsterket. Allikevel gikk det greit å begynne på jobb igjen selv om det var tungt første uken.

Takk for svar! Det var godt å høre at det gikk greit å begynne på jobb, hvor lenge har du jobbet nå etter ferien?

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Jeg har bare jobbet en uke (uka som var nå). Føler nå at jeg er kommet litt inn i det igjen. Leit å høre at du er så redd og stresset. Har du noen å prate med?

Oki, det er jo bra uansett da, at det gikk bra/bedre enn tenkt. Ja, det er ganske kjipt men jeg er heldig og har heldigvis helsepersonell å snakke med. Eneste er at jeg nettopp har fått ny behandler på DPS og der skal det handle mest om medisiner også har jeg enda ikke fått min faste behandler i det nye teamet jeg følges opp av siden de enda har ferie. Men skal vel ikke klage, jeg har jo tross alt 2 stykker mens andre må klare seg helt alene. 

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Oki, det er jo bra uansett da, at det gikk bra/bedre enn tenkt. Ja, det er ganske kjipt men jeg er heldig og har heldigvis helsepersonell å snakke med. Eneste er at jeg nettopp har fått ny behandler på DPS og der skal det handle mest om medisiner også har jeg enda ikke fått min faste behandler i det nye teamet jeg følges opp av siden de enda har ferie. Men skal vel ikke klage, jeg har jo tross alt 2 stykker mens andre må klare seg helt alene. 

Du har lov å "klage". Du har det vanskelig. Klarer du å ta en time/dag om gangen eller kan du prøve litt på det?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...