Gå til innhold

Savner den gamle meg😭

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har alltid vært positiv og blid.Veldig utadvendt!!

Nå har angsten tatt et hardt grep om meg og jeg er redd alt og føler «alt i verden» er mitt ansvar. Ordner ikke jeg opp et eller annet jeg ser er feil noen sted så kommer det til å gå ille tenker jeg.Klarer såvidt være med mannen min på matbutikk.

Jeg må presse meg gjennom dagene på jobb. Venter på psykolog og måtte ty til piller pga angsten tok helt over!(fra lege da).
Unner ikke min verste fiende dette!Dere som har skikkelig angst skjønner🥹

Føler meg så fanget!

Anonymkode: c0230...a10

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/485346-savner-den-gamle-meg%F0%9F%98%AD/
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg har alltid vært positiv og blid.Veldig utadvendt!!

Nå har angsten tatt et hardt grep om meg og jeg er redd alt og føler «alt i verden» er mitt ansvar. Ordner ikke jeg opp et eller annet jeg ser er feil noen sted så kommer det til å gå ille tenker jeg.Klarer såvidt være med mannen min på matbutikk.

Jeg må presse meg gjennom dagene på jobb. Venter på psykolog og måtte ty til piller pga angsten tok helt over!(fra lege da).
Unner ikke min verste fiende dette!Dere som har skikkelig angst skjønner🥹

Føler meg så fanget!

I fell you! Angsten suger all livsgnist ut av meg.

Anonymkode: 0842c...ad5

Jeg har ikke så mye angst, men har anfall som får meg til å skjønne hvor vanskelig det må være å leve med sterk angst hver dag. Det er ihvertfall bra at du blir med på butikken, for idet du lar angsten stoppe deg helt fra å gjøre ting, så får den bare mer grep. Har ikke andre gode råd, men jeg håper du får en psykolog du trives med og som hjelper deg til å hjelpe deg selv. Lykke til ihvertfall 🙂

snusmumeriken96
Kashmir skrev (1 time siden):

Jeg har ikke så mye angst, men har anfall som får meg til å skjønne hvor vanskelig det må være å leve med sterk angst hver dag. Det er ihvertfall bra at du blir med på butikken, for idet du lar angsten stoppe deg helt fra å gjøre ting, så får den bare mer grep. Har ikke andre gode råd, men jeg håper du får en psykolog du trives med og som hjelper deg til å hjelpe deg selv. Lykke til ihvertfall 🙂

Men det finnes jo medisiner mot sterk angst, og da vil det vel ikke lenger være et problem?

Går ikke selv på noe meds, men jeg er bsre slitti ut på mitt eget stress da, men ubehagelig nok.

snusmumeriken96 skrev (3 minutter siden):

Men det finnes jo medisiner mot sterk angst, og da vil det vel ikke lenger være et problem?

Går ikke selv på noe meds, men jeg er bsre slitti ut på mitt eget stress da, men ubehagelig nok.

Det jeg har erfart ang medisiner passer ikke inn i tråden her 🙂

Annonse

AnonymBruker

Kjenner meg igjen, jeg lover deg at hvis dette kun er angst, og ikke noe mer, så kommer du til å få det bedre. Terapi, medisiner og eksponering på en sunn måte er nøkkelord her.

Jeg startet med depresjonsbehandling, så angst, så fikk jeg andre tunge diagnoser. Men angsten er mye, mye bedre for min del og det har holdt seg stabilt over flere år.

Bare anerkjenn at nå handler livet mer om overlevelse for deg, enn noe annet, og sånn er det. Dette vil ta tid, og sånn er det. Aksept er en fin ting, selv om dette er kjedelig å oppleve!

Lykke til!

Anonymkode: 5b843...720

AnonymBruker
Kashmir skrev (4 timer siden):

Tusen takk❤️Uff ja det er skikkelig trist å ha det slik🥹Håper jeg får snakke med noen snart, få litt «snudd om» hjernen min🤯

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Kjenner meg igjen, jeg lover deg at hvis dette kun er angst, og ikke noe mer, så kommer du til å få det bedre. Terapi, medisiner og eksponering på en sunn måte er nøkkelord her.

Jeg startet med depresjonsbehandling, så angst, så fikk jeg andre tunge diagnoser. Men angsten er mye, mye bedre for min del og det har holdt seg stabilt over flere år.

Bare anerkjenn at nå handler livet mer om overlevelse for deg, enn noe annet, og sånn er det. Dette vil ta tid, og sånn er det. Aksept er en fin ting, selv om dette er kjedelig å oppleve!

Lykke til!

Anonymkode: 5b843...720

Tusen takk kjære deg❤️

Vet ikke om det bare er angst, føler alt er galt.Får vente å se hva psykolog sier.

Bra at angsten din er bedre❤️Håper dagene dine er ok med alt det andre?

Eksponering er jeg livredd for…😩

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...