Gå til innhold

Tåler jeg lite som blir trigget av dette?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Eva Sofie
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Tåler jeg lite som blir trigget av dette: Psyk pasienter på tiktok med EKG og kanyle....???

Anonymkode: 88939...43b

Kan det være hensiktsmessig å endre strategi du har til den formen for innhold? Ta mer vare på deg selv...

Så banalt det måtte virke for noen, tror jeg absolutt det kan være skadelig og triggende å se bilder og videoer av noe som på en eller annen måte vekker dårlige eller på annen måte kraftfulle følelser/minner. Akkurat hva det er du reagerer på vet (eventuelt) bare du men det er ikke poenget. 

Én video er én ting men med algoritmene på de appene der vil du pepres med lignende innhold? Kanskje droppe hele tiktok om det ikke går an å endre kategori videoer som dukker opp hos deg. 

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 10.8.2024 den 18.55):

Tåler jeg lite som blir trigget av dette: Psyk pasienter på tiktok med EKG og kanyle....???

Anonymkode: 88939...43b

Hva mener du med trigget? Mener du at du da får lyst til å gjøre det igjen fordi du føler ditt forsøk ikke var alvorlig nok? Eller blir du trigget av at du ser andre får "hjelp" ? 

Anonymkode: 3965a...4e4

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...