Gå til innhold

Hvorfor peker føttene til folk i øst og vest når de går?!!!!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

UtakknemligDiva skrev (33 minutter siden):

Tærne skal peke rett frem! 
Hvorfor peker folks føtter i motsatt retning av hverandre?! Det er veldig uelegant.

Noen er kalvbeinte og noen er hjulbeinte. Det er ikke selvvalgt. 

UtakknemligDiva skrev (1 time siden):

Tærne skal peke rett frem! 
Hvorfor peker folks føtter i motsatt retning av hverandre?! Det er veldig uelegant.

Det er vel de færreste som går med føttene absolutt helt rett frem? Peker ikke de fleste litt utover? 

UtakknemligDiva
Sokk skrev (1 time siden):

Noen er kalvbeinte og noen er hjulbeinte. Det er ikke selvvalgt. 

Det går an å tvinge det frem. Jeg gikk sånn før jeg ble obs på det. Nå peker tærne mine FREM. 

Annonse

Ekstra skrev (55 minutter siden):

Jeg tror de fleste går med føttene rett frem.

Mine peker litt til sidene, ikke mye, men litt. Om jeg prøver å gå med føttene rett frem kjennes det merkelig ut.  Må begynne å se på folks fotspor i snøen til vinteren. 😂

UtakknemligDiva skrev (11 timer siden):

Det går an å tvinge det frem. Jeg gikk sånn før jeg ble obs på det. Nå peker tærne mine FREM. 

Hvorfor skal man tvinge seg til et gangemønster som ikke er naturlig for en?

Føler jeg har nok med å fjerne hår fra både her og der, passe på hva jeg spiser, være påtvunget opptatt av grå hår og diverse, om jeg ikke skal henge meg opp i hvorvidt føttene peker i akseptabel vinkel også. 

UtakknemligDiva skrev (På 10.8.2024 den 22.23):

Jo… men hvorfor? Hater naturen perfeksjon?

Jeg tror det er perfeksjon. De fleste føtter peker litt fra hverandre når man står og går. men rett frem når man løper. 

Jeg tror det er sånn fordi kroppen lærer at det er mest effektivt. Når man løper er der i alle fall et poeng at man skyver litt fra med ankelen. Når man går er det kanskje mest effektivt at man har foten litt ut til siden. Det gir i alle fall mening i mitt hode

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...