Gå til innhold

Depresjon og innleggelse

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har hatt 8 depresjonsepisoder siste 30år, med varierende alvorlighetsgrad, men innlagt først nå i den 8. Mener selv jeg var minst like dårlig i 2001, men den gangen var jeg ikke ''syk nok''. Det hører med til historien at når jeg nå denne gangen ble innlagt, ble jeg sendt hjem mot min vilje 4 uker etter ett "vellykket" medisinbytte hvor jeg var blitt mye dårligere og ble satt på 4x10mg valium pr dag... Sliter fortsatt med å komme meg etter den nedturen 😞 

kaNor skrev (2 timer siden):

Har hatt 8 depresjonsepisoder siste 30år, med varierende alvorlighetsgrad, men innlagt først nå i den 8. Mener selv jeg var minst like dårlig i 2001, men den gangen var jeg ikke ''syk nok''. Det hører med til historien at når jeg nå denne gangen ble innlagt, ble jeg sendt hjem mot min vilje 4 uker etter ett "vellykket" medisinbytte hvor jeg var blitt mye dårligere og ble satt på 4x10mg valium pr dag... Sliter fortsatt med å komme meg etter den nedturen 😞 

Ønsker deg alt godt. 🙂👍

AnonymBruker
erik123 skrev (14 minutter siden):

Flere ganger uten at jeg ble bedre

. De bryr seg ikke om årsakene til angst og depresjon.  Da kommer vi ikke videre.

Gikk du over flere år? Hadde du ulike behandlere? Kunne du hatt mulighet til å gått privat?

Anonymkode: acd83...ad0

Annonse

AnonymBruker
erik123 skrev (9 timer siden):

Jeg har gått fra jeg var 20 til jeg ble 70, har hatt minst 10 behandlere. Kommer ikke noe ut av det, helt bortkastet. 

Jeg beklager, men jeg har vanskelig for å tro at du ikke har fått noe som helst utav samtalene...dog leit at det oppleves slik. 

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg beklager, men jeg har vanskelig for å tro at du ikke har fått noe som helst utav samtalene...dog leit at det oppleves slik. 

Det er slik det oppleves for meg. Hvorfor sliter jeg med depresjoner 50 år etter at det begynte? Så det har ikke hatt noen virkning. 

Annonse

AnonymBruker
erik123 skrev (13 timer siden):

Det verste er at jeg ikke blir tatt på alvor, du ser ikke syk og deprimert ut sier de. Depresjon vises ikke utenpå. Og når du har slitt i flere tiår bør noen reagere. Det ser ikke ut til at jeg blir bedre før jeg legger  på "lokket"

Har du mulighet til å kjøpe psykologtimer privat?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...