Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Litt vanskelig å gi ett godt og hjelpsomt svar når du gir så lite informasjon. Men håper du har noen du kan snakke med om det?

Anonymkode: 0aa1f...0d1

Nei, tror ikke at jeg har noen å snakke med om det. Jeg er så sliten av å ha det vanskelig. 

Anonymkode: aa2c0...4ce

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Nei, tror ikke at jeg har noen å snakke med om det. Jeg er så sliten av å ha det vanskelig. 

Du kan alltids ta kontakt med fastlegen for å bli henvist for å få hjelp. En del kommuner har også rask psykisk helsehjelp du kan ta kontakt med selv, er bare å google. 

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Du kan alltids ta kontakt med fastlegen for å bli henvist for å få hjelp. En del kommuner har også rask psykisk helsehjelp du kan ta kontakt med selv, er bare å google. 

Ja, skal til fastlegen på tirsdag. 

Jeg synes egentlig du bør ta en liten time-out fra DOL nå.

Jeg er ganske sikker på at disse trådene og grublingen etterpå rundt om du har skrevet noe dumt bidrar mye til å destabilisere deg. La behandlingen din ha effekt og si fra hvordan det går.

Beste ønsker fra meg ❤️

AnonymBruker
ISW skrev (49 minutter siden):

Jeg synes egentlig du bør ta en liten time-out fra DOL nå.

Jeg er ganske sikker på at disse trådene og grublingen etterpå rundt om du har skrevet noe dumt bidrar mye til å destabilisere deg. La behandlingen din ha effekt og si fra hvordan det går.

Beste ønsker fra meg ❤️

Du har nok rett ❤️

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...