Gå til innhold

Tenker du mye på terapien/behandler utenom timene?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg hadde en behandler for noen år tilbake som jeg var veldig knyttet til og tenkte masse på. Fikk mye omsorg, som jeg ikke fikk i oppveksten, og jeg opplevde det som så godt. Det ble usunt etter hvert. Nå har jeg en ung mannlig behandler som jeg ikke har noen følelser knyttet til, det er mye enklere og mer produktivt for meg. Tenker veldig lite på ham utenom timene. 

Anonymkode: daad6...0e0

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg hadde en behandler for noen år tilbake som jeg var veldig knyttet til og tenkte masse på. Fikk mye omsorg, som jeg ikke fikk i oppveksten, og jeg opplevde det som så godt. Det ble usunt etter hvert. Nå har jeg en ung mannlig behandler som jeg ikke har noen følelser knyttet til, det er mye enklere og mer produktivt for meg. Tenker veldig lite på ham utenom timene. 

Anonymkode: daad6...0e0

Tror du behandleren din merket godt at du ble veldig knyttet til den? Isåfall på hvilken måte?

Anonymkode: 5fac3...b0a

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Tror du behandleren din merket godt at du ble veldig knyttet til den? Isåfall på hvilken måte?

Og på hvilken måte fikk du omsorg?

Jeg tenker masse, gjennomgår mulige samtaler i hodet. Forteller inni hodet hvordan jeg ville fortalt det om jeg skulle fortalt det i timen. Så jeg formulerer liksom tankene mine i setninger og avsnitt, med behandler som potensiell mottager. Prøver å tolke utsagn, lager av og til konspirasjonsteorier, angrer på ting jeg har sagt.

AnonymBruker
Sokk skrev (9 minutter siden):

Jeg tenker masse, gjennomgår mulige samtaler i hodet. Forteller inni hodet hvordan jeg ville fortalt det om jeg skulle fortalt det i timen. Så jeg formulerer liksom tankene mine i setninger og avsnitt, med behandler som potensiell mottager. Prøver å tolke utsagn, lager av og til konspirasjonsteorier, angrer på ting jeg har sagt.

Blir det grubling eller opplever du det nyttig? Har du fortalt behandler om det?

AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Blir det grubling eller opplever du det nyttig? Har du fortalt behandler om det?

Jeg vet ikke om jeg har fortalt om dette spesifikt, men det er uansett veldig vanlig det der med å spille av samtaler mange ganger før de skjer (og å gjøre det samme med gamle samtaler som man gjerne skulle endret). 

AnonymBruker
Sokk skrev (8 minutter siden):

Jeg vet ikke om jeg har fortalt om dette spesifikt, men det er uansett veldig vanlig det der med å spille av samtaler mange ganger før de skjer (og å gjøre det samme med gamle samtaler som man gjerne skulle endret). 

Så det er ikke noe som plager deg?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...