Gå til innhold

Dere som ikke har fått hjelp i psykiatrien eller mottatt "feil" hjelp

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker
Den forsvunne diamanten skrev (2 minutter siden):

Det er virkelig jævlig når man er helt på bunn og virkelig tror man skal dø av det. Så får man feil hjelp. Men det blir bedre❤️

Hva er egentlig feil hjelp?

Anonymkode: c63ef...3f8

Den forsvunne diamanten
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hva er egentlig feil hjelp?

Stygge kommentarer, ikke bruke tvang selv når det er nødvendig, ikke tro på pasienten, Ta pasienten på å bruke fagord som ble lært i psykoedukasjon. Og generelt være uhyggelig mot pasienten.

AnonymBruker
Den forsvunne diamanten skrev (4 minutter siden):

Stygge kommentarer, ikke bruke tvang selv når det er nødvendig, ikke tro på pasienten, Ta pasienten på å bruke fagord som ble lært i psykoedukasjon. Og generelt være uhyggelig mot pasienten.

Har du opplevd det? Så trist! Jeg har kun blitt møtt med respekt og omsorg.

Den forsvunne diamanten
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Har du opplevd det? Så trist! Jeg har kun blitt møtt med respekt og omsorg.

Ja dessverre, men jeg har mesteparten opplevd å bli møtt med respekt og omsorg! Dette var en enkelthendelse med en lege som hadde fått veldig mange klager fra andre pasienter.

Annonse

AnonymBruker
Den forsvunne diamanten skrev (Akkurat nå):

Ja dessverre, men jeg har mesteparten opplevd å bli møtt med respekt og omsorg! Dette var en enkelthendelse med en lege som hadde fått veldig mange klager fra andre pasienter.

Den hendelsen sitter nok i, men håper at det som gir mest inntrykk er omsorgen!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...