Gå til innhold

Hvilke bivirkninger gir Litium deg?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Bp1 eller 2? Bp2 her. Beskytter den deg mot hypo/mani/depresjon? Så det er verdt å gå rundt slapp liksom?

Anonymkode: a3d55...294

Bp1. Ja, den beskytter mot mani og depresjon. Men av og til må jeg ha tilleggsmedisin likevel. Har prøvd å slutte to ganger og gå på annen medisin. Men ble veldig syk emner en stund begge gangene. Har akseptert at jeg må bruke litium livet ut. Ikke verdt å gå rundt slapp nei men alternativet er verre. Hadde jeg kunnet leve med Lamictal hadde jeg lett bytta litium med det men Lamictal funker ikke for meg.

Anonymkode: 85cb9...f31

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Bra! Bruker du den enda?

Anonymkode: a3d55...294

Nei, sluttet for 9 måneder siden. Men tenker på å kanskje begynne på igjen. Bare litt kjedelig å risikere nyrene (var det jeg tenke da jeg sluttet), men i følge min nye psykiater skal man være ganske safe så lenge man tar blodprøver regelmessig.

Anonymkode: 1a985...b59

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...