Gå til innhold

Liten greie jeg har:)

Anbefalte innlegg

Gjest Puzekatt
Skrevet

Heisann:) Om noen gidder å svare meg på dette, hadde det vært veldig fint:) Jeg lurer på kjønn og alder, om du røyker, om du drikker og om du er jomfru..

Fortsetter under...

Gjest (ikke undertegnet)
Skrevet

jente, snart 18, røyker ikke, drikker ganske ofte, jomfru

Skrevet

Jente, 20 år, drikker ca. 1-2 ganger i mnd., røyker kun når jeg drikker....og har en datter på 5 mnd. + en samboer (Det sier jo sitt om jomfrustatusen..... *s*)

Skrevet

Gutt, 19, nei, nei

oups.. :-P

Gutt, 19, nei, ja, nei

Gjest baby_blue
Skrevet

Jeg er en 19 år gammel jente, røyker ikke, drikker veldig lite, men jeg er heldigvis ikke jomfru!!

Annonse

Gjest jippiii
Skrevet

Jente, 16, røyker ikke, drikker ikke så mye som før, ikke jomfru

Skrevet

jente, 18, røyker ikkje, drikk EIGENTLEG ikkje(skal slutte no, etter å såvidt ha begynt, av meir eller mindre uante årsaker), ikkje jomfru.

Henriette1365380130
Skrevet

16, jente, røyker ikke, drikker for ofte :/

Ikke jomfru :)

mvh

Gjest rachel
Skrevet

jente,blir 20, røyker ikke,drikker svært lite, er jomfru. :-(

Skrevet

Jeg ei jente på snart 17 år. Røyker litt. Drikker, men ikke så ofte. Er ikke jomfru.

Gjest (ikke undertegnet)
Skrevet

jente, snart 18, røyker ikke, drikker ganske ofte, jomfru

Jente, akkuratt fylt 20år, røyker ikke, drikker i helgene, og er faktisk jomfru..........

:-)

Annonse

Skrevet

Jeg er jente, jeg er 19, jeg røyker, drikker med måte og har hatt sex, ja.

Gjest Sjokkskadd
Skrevet

jente, 18, røyker ikkje, drikk EIGENTLEG ikkje(skal slutte no, etter å såvidt ha begynt, av meir eller mindre uante årsaker), ikkje jomfru.

Jeg må si du sjokkerere meg Veslo! Her går jeg å tror at du er totalavholds, men så viser det seg at du går på fylla som alle andre tenåringer!!! :-O

Gjest batteri
Skrevet

Jente, akkuratt fylt 20år, røyker ikke, drikker i helgene, og er faktisk jomfru..........

:-)

jente snart 16, røyker IKKE, drikker avogtil, ikke jomfru.

Skrevet

oups.. :-P

Gutt, 19, nei, ja, nei

hihi, når var det dette skjedde da, Megvel?

:-))

Har du det bra? :-)

Skrevet

Jeg er jente, 19 år. Jeg røyker, drikker en gang iblandt, og er nok ikke jomfru..

Gjest dollyn
Skrevet

jeg er 13 og ei jente.

Jeg røyka før, men har slutta.

Gjest dollyn
Skrevet

jeg er 13 og ei jente.

Jeg røyka før, men har slutta.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...