Gå til innhold

Bipolar, og hvordan finne den perfekte balansen mellom hvile og aktivitet?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har bipolar og asperger og sliter litt med å finne den perfekte balansen mellom aktivitet og hvile. Er det noen som har noen gode tips til meg mtp det?

Slik ser en vanlig uke ut for meg med konkrete og faste aktiviteter, i tillegg til disse aktivitetene gjør jeg så klart også andre hverdagslige ting utover uken som forskjellig husarbeid, middagslaging, trening og besøk av familie. Akkurat nå er formen sånn at jeg må sove på dagtid, for er så sliten... men har ikke lyst til å kutte ned på noe av det egentlig. Er det kanskje noe en kan gjøre for å få mer overskudd eller?

Mandag: Fontenehuset kl 8-13

Tirsdag: Jobb kl 8-13

Onsdag: Besøk av behandlings team kl 10-11
+ Annenhver uke også time på poliklinikk med psykiater senere på dagen

Torsdag: Jobb kl 8-13 
+ Er i stallen & ridning kl 17-21:30

Fredag: Som oftest ingen planer denne dagen

Anonymkode: d8724...a9b

Fortsetter under...

AnonymBruker

Tror du satser litt høyt når du leter etter noe perfekt i denne sammenhengen. Jeg jobber 8-16 mand-fred og det går greit men det er ikke perfekt. Tviler på at halvparten arbeid hadde vært perfekt heller. Sykdommen er ganske lite perfekt og det lureste er å henge mest mulig med i livet så sykdommen tar minst mulig plass 

Anonymkode: 055f4...4b2

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Tror du satser litt høyt når du leter etter noe perfekt i denne sammenhengen. Jeg jobber 8-16 mand-fred og det går greit men det er ikke perfekt. Tviler på at halvparten arbeid hadde vært perfekt heller. Sykdommen er ganske lite perfekt og det lureste er å henge mest mulig med i livet så sykdommen tar minst mulig plass 

Anonymkode: 055f4...4b2

Hvordan henger du mest mulig med som du sier?

Anonymkode: fc43d...40c

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...