Gjest trash girl Skrevet 16. april 2002 Del Skrevet 16. april 2002 Jeg har vært utsatt for overtramp fra barnevernet på barneskolen,pappa har jeg ikke kontakt med,mammadøde da jeg var 18,jeg har mistet venner for de tålte ikke min ups and downs. Så da skolen kom med en lapp om at jeg måtte føre på hjemstedsadresse og hybeladresse, når jeg bodde hjemme ikke på hybel for mamma er jo død så hvem skulle jeg ha bodd hos? -så raste plutselig alt sammen og jeg fikk det utrolig vondt. Fikk store søvnproblemer osv, og hver gang jeg kommer på skolen og lærerne prøver prate til med at de skal ta hensyn og prøve så godt de kan å gi meg karakterer likevel tross fravær fordi jeg har annerledes hjemmesituasjon, så føler jeg at jeg bryter sammen og masse sorg jeg ikke merker jeg har flommer ut og jeg bare griner og griner, og hater verden. Jeg har en tante som bor langt unna som prøver hjelpe meg med økonimi men hun er så slitsom og kjefter masse på meg fordi jeg er tiltaksløs og jeg orker henne ikke mer, har skrudd av mobil så ingen får tak i meg. Jeg trodde jeg hadde et normalt liv, men den lappen var begynnelsen til å skjønne at det får jeg aldri. Det kommer alltid noe faenskap og ødelegger livet mitt. Jeg trekker meg ubevisst unna normale folk, så har litt sære venner, for det er bare de som skjønner. Men jeg skulle så gjerne likevel ha fått et liv og gjort arbeid jeg vil bli normal og ha en jobb. Men jeg bare gråter og gråter eller ligger helt sliten og sover, så når får jeg energi da? Jeg vil ikke være en slask, men det er det jeg har blitt! ps, jeg får samtaler med en psyk, men er redd han vil gi meg opp når han innser hvilken slask jeg er??? Burde jeg ikke gjort det bedre i livet, alle i slekten jeg kjenner er så hardtarbeidende, men de er døde da, bare slasken meg igjen:( 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/48542-n%C3%A5r-kommer-energien-tilbake/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
uffamei Skrevet 16. april 2002 Del Skrevet 16. april 2002 trash girl--- du er ingen slask;bare et usedvanlig normalt menneske som reagerer normalt på en unormal situasjon. Benytt deg av psyk.\en,fortell ALT som det er,så vil du nok få hjelp til å sortere i hvilken ende du skal starte.Vær forberedt på at det kan ta lang tid,og at det er smertefult.- Gi ikke opp før du har prøvd;du har ALT å vinne... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/48542-n%C3%A5r-kommer-energien-tilbake/#findComment-186160 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest P@p@s Skrevet 16. april 2002 Del Skrevet 16. april 2002 Så fint du har en psykiater! Vet ikke hvor lenge du har gått der, men har du ikke allerede fortalt han det du har skrevet her må du gjøre det. Er det vanskelig for deg, kunne du ta utskrift av innlegget ditt og ta det med. (Jeg får selv ikke utrykt meg noe særlig muntlig ansikt til ansikt i terapitimene, så jeg må skrive om alt som er viktig) Og en ting du kan være helt sikker på: en psykiater/psykolog lar deg ikke i stikken når du har problemer - det er jo derfor du er der. Men jeg kjenner tanken; jeg også tror med jevne mellomrom at han kommer til å "sparke meg ut". Da skriver jeg til han om mistanken, og så får jeg bekreftet i neste time at det har han absoluatt ikke tenkt på. Og selv om jeg egentlig visste det, er det veldig beroligende å høre det 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/48542-n%C3%A5r-kommer-energien-tilbake/#findComment-186161 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.