Gå til innhold

Fastlege mener jeg bør henvises tilbake til dps, jeg har ikke lyst

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hva gjør man da? Jeg har en psykisk lidelse men har fått hjelp før til medisiner og samtaler. Tenker jeg ikke trenger mer hjelp. Er 48 år. Vil være i fred. Fastlege mener jeg trenger samtaleterapi og mer oppfølging medikamentelt. Jeg er uenig. 

Anonymkode: 45eff...f05

Fortsetter under...

Stormwind
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hva gjør man da? Jeg har en psykisk lidelse men har fått hjelp før til medisiner og samtaler. Tenker jeg ikke trenger mer hjelp. Er 48 år. Vil være i fred. Fastlege mener jeg trenger samtaleterapi og mer oppfølging medikamentelt. Jeg er uenig. 

Legen mener vel da at du ved hjelp av samtaler og medisiner vil får det bedre enn hva du har det pr i dag da, vil jeg tro. 

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Dette står du jo fritt til å velge helt selv. Med mindre du går på nav.. 

Anonymkode: 4da8a...018

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Jeg forstår deg. Jeg kom til det punkt at jeg ikke orket flere samtaler. Følte og jeg hadde fått den hjelpen jeg trengte. Nå vil jeg prøve meg i en liten jobb. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...