Gjest kulakova Skrevet 16. april 2002 Del Skrevet 16. april 2002 Til NHD-hadde et innlegg her 2/4-02, besvart 3/4 fra deg;itillegg skrev jeg samme dag et mer utfyllende "innleg" om meg selv.-Spm. nå:for tiden er Orfiril long 300 mg*2,sexat 10mg *1.Problemet for meg er at jeg er veldig plaget av perioder med pannikkangst og sosial-angst.Merker dette godt,fordi jeg er sykmeldt og ikke heller orker så mye omgang med andre.-Er også mer oppmerksom på mine svingninger/ustabilitet,som gjør hverdagene utrolig krevende.Er det riktig at jeg selv spør legen om økning/forandring av medisinering?Nylig tatt blodprøve på Valproas. Et annet problem er at jeg er livredd for å bli "avslørt "som psyk-kun legen/psykologen vet hvor ille det kan være...å betro seg til venninner tørr jeg ikke;tror ikke jeg ville bli forstått/akseptert-snarere tvert om. Psykologen min mener vi sammen skal få meg til å fungere igjen...håper han har rett!! HÅPER PÅ SVAR---- mvh 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/48555-nhd-spm-om-bruk-av-ssriorfril/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.