Gå til innhold

NHD-spm om bruk av SSRI+Orfril

Anbefalte innlegg

Gjest kulakova

Til NHD-hadde et innlegg her 2/4-02,

besvart 3/4 fra deg;itillegg skrev jeg samme dag et mer utfyllende "innleg" om meg selv.-Spm. nå:for tiden er Orfiril long

300 mg*2,sexat 10mg *1.Problemet for meg er at jeg er veldig plaget av perioder

med pannikkangst og sosial-angst.Merker dette godt,fordi jeg er sykmeldt og ikke heller orker så mye omgang med andre.-Er også mer oppmerksom på mine svingninger/ustabilitet,som gjør hverdagene utrolig krevende.Er det riktig at jeg selv spør legen om økning/forandring av medisinering?Nylig tatt blodprøve på Valproas.

Et annet problem er at jeg er livredd for å bli "avslørt "som psyk-kun legen/psykologen vet hvor ille det kan være...å betro seg til venninner tørr jeg ikke;tror ikke jeg ville bli forstått/akseptert-snarere tvert om.

Psykologen min mener vi sammen skal få meg til å fungere igjen...håper han har rett!!

HÅPER PÅ SVAR----

mvh

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/48555-nhd-spm-om-bruk-av-ssriorfril/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...