Gjest victoria Skrevet 16. april 2002 Skrevet 16. april 2002 Nå er lenge siden jeg har skrevet noe her,så jeg tenkte å skrive litt nå. Nå sitter jeg på rommet mitt og skal snart legge meg.Er så frustrert nå.Har så lyst til å ta en haug tabletter eller skade meg,men jeg lar det være.Grunnen til at jeg er frustert, er fordi jeg har mange tanker i hodet nå for tiden.Det er fullt av med bare rot oppe i hodet.Skulle ønske at jeg fikk løst opp i dette snart. Vil så gjerne kjempe i mot mine motstridende tanker og mine problemer, men jeg har knapt nok krefter til det.Jobben på attføringssenteret tar nesten alle kreftene som jeg har selv om jeg bare jobber i 60%. Holder på å grine,grine bare ved tanken på at jeg aldri kommer til å bli kvitt problemene eller de motstridende tankene mine som jeg har.Det kommer til å bli mange år før jeg blir kvitt dem.Har slitt med disse problemene i mange år nå, og jeg føler at det tærer noe skikkelig på meg. 0 Siter
vicca Skrevet 17. april 2002 Skrevet 17. april 2002 Ville bare si at jeg skjønner så utrolig godt hva du snakker om. Jeg jobber også redusert, 50%, og det tapper meg for krefter. Jeg gruer meg hver dag til å gå på jobben og er sjeleglad når jeg kan dra hjem igjen. Men, samtidig som dette er slitsomt bør vi begge være glade og stolte over at vi i det hele tatt orker å jobbe, at vi klarer det!! Vet at du sliter, jeg sliter selv, men jeg håper på en bedre fremtid, et bedre liv for oss begge. Mange klemmer fra 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.