Gå til innhold

Gruer meg alltid i mange timer til ny hobby

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg begynte med en ny hobby i mars som er på kveldstid og sammen med andre folk. Det har vært sommerferie nå da. Men til vanlig gruer jeg meg hele dagen til å dra dit fordi 1) Jeg er redd for å miste bussen/komme for sent 2) Jeg er redd for at de andre ikke liker meg 3) Jeg er redd for å ikke få til hobbyen. 

Hva kan jeg gjøre for å bli sikrere på meg selv og ikke la denne gruingen ødelegge dagen min?

Anonymkode: 18aa5...09d

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (59 minutter siden):

Jeg er redd for å miste bussen/komme for sent

Det er jo relativt enkelt å unngå, ved å være ute i veldig god tid. Etter hvert finner du ut akkurat når du bør dra for å være sikker, men unngå altfor mye venting.

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg er redd for at de andre ikke liker meg

I slike sammenhenger er det den felles interessen som teller. Selve hobbyen overskygger ulikheter som kanskje ville gjort en annen type relasjon vanskelig.

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg er redd for å ikke få til hobbyen. 

Nå etter sommerferien kommer det kanskje noen helt nye som har enda mindre trening/erfaring enn du har? Alle har vært nybegynnere og følt seg sånn en gang.

AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Jeg tenker jo kanskje at når jeg blir litt bedre så kommer det til å gjøre at jeg gruer meg litt mindre også men ikke så lett å bli god når man bare gjør det en gang i uka da.

Nettopp 😉 Ta tiden til hjelp, og vær med på å ta godt i mot helt nye, hvis det kommer noen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...