Gå til innhold

Har dere venner?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ingen. Med ingen venner mener jeg at jeg ikke har noen jeg kan sende melding til å spørre om å møtes eller noen ejg snakker med jevnlig. 

Anonymkode: 5ca52...c49

Skrevet

Jeg har fortsatt de 2 venninnene som jeg hadde fra barneskolen og gjennom VGS på snapchat og får kanskje ett bilde av dem i uka. Men jeg kan ikke spørre om å møtes og vi snakker svært sjeldent. Så da er vi nok i litt lik situasjon.

Anonymkode: e816b...803

Skrevet

Ja, jeg er så heldig å ha seks gode venninner. Tre fra studiene, en som jeg ble kjent med for 21år siden, og to nyere vennskap på 1 og 5 år. Er 54 år. 

Anonymkode: 3d040...af0

Skrevet

Ja jeg har noen venner og noen bekjente. Snakket med ei kvinne i dag som jeg utvekslet tlf nr med, så håper det blir et godt vennskap. 

Anonymkode: 58cc6...3e1

Skrevet

Ja, har minst 10 venner. Kjenner meg heldig.

Anonymkode: e2998...08d

Skrevet

Ja, men jeg er litt for dårlig til å følge opp vennskapene. Heldigvis er det noen som fortsatt tar kontakt med meg. 

Skrevet
Sokk skrev (Akkurat nå):

Ja, men jeg er litt for dårlig til å følge opp vennskapene. Heldigvis er det noen som fortsatt tar kontakt med meg. 

Sett deg små,  overkommelige mål?

Anonymkode: e2998...08d

Skrevet

Jeg har ei venninne, men det går år i mellom. Pga at jeg egentlig misliker henne sterkt. Jeg finner en unnskyldning hver gang.

Anonymkode: e3515...41a

Skrevet

Har ikke hatt en eneste venn på over 35 år.

Anonymkode: 00660...d27

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...