Gå til innhold

Andre natteravner her?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nicklusheletida
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hele forumet doktoronline er jo et sykdomsforum. Hvis du vil ha kvinnepjatt så passer nok kvinneguiden bedre. 

Anonymkode: 2fcf7...1da

Vi har åpent forum, vi har økonomi, vi har treningsforum,  barn og familie, humørhjørnet osv. 

Så har vi psykiatri og den siste tiden har vi fått dagbokforum hvor folk kan skrive om sin psykdom dag etter dag etter dag og år etter år etter år ( som folk bare blir enda sykere av, men det er nå min mening. Kan umulig være sunt å ha så mye fokus på seg selv dag ut og dag inn )

Men kan vi ikke holde disse temaene på de to forumene i det minste ? Skal det ikke være mulig å ha en eneste tråd ( ikke en gang på åpent )  uten at alt skal dreie over til psykiatri ? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nicklusheletida
Everybody skrev (3 timer siden):

Ja det er øllukt på rockefeller. Vet ikke om det kommer av at mange drikker veldig mye mens de er der eller noe inngrodd?

Det sittet mye inngrodd i vegg til veggteppene , tror jeg. Da de fleste hadde forlatt lokalet, så jeg det lå strødd med tomme plastglass på gulvet som de sopte sammen med en kost. Ikke rart det lukter kvalmt. Det skulle nok vært pusset opp og fjernet gamle tepper. 

Endret av Nicklusheletida
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida skrev (1 time siden):

Så har vi psykiatri og den siste tiden har vi fått dagbokforum hvor folk kan skrive om sin psykdom dag etter dag etter dag og år etter år etter år ( som folk bare blir enda sykere av, men det er nå min mening. Kan umulig være sunt å ha så mye fokus på seg selv dag ut og dag inn )

Jeg tenker litt motsatt av deg. Jeg synes det er bra med dagbokforumet hvor folk kan skrive om utfordrende ting i sin egen hverdag. Jeg opplever det som et varmt forum, hvor man kan få mye støtte fra andre som vet hvordan det er å slite. Det hender også at såkalt friske bidrar positivt der. Jeg opplever at vi heier på hverandre der inne, og jeg tror at forumet til og med kan "avlaste" helsevesenet noe. Jeg tror ikke at noen nødvendigvis blir sykere av å skrive dagbok, men kanskje heller i noen tilfeller bli bedre fungerende pga all støtten og omsorgen man får der. At byrder kan bli litt lettere å bære når man deler og får tilbakemeldinger. 

Men det er nå min mening da. 

Endret av Vendi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Nicklusheletida skrev (4 timer siden):

Du hallo! , nå er vi på åpent forum. Kan vi få slippe at ALT skal handle om psykisk sykdom her inne ? 

Nå snakket vi om noe hyggelig her og så kommer du drassende med psykdomsprat. Herregud! 

For en holding du har……. Hva tenker @nachnoo om den, tro?

Anonymkode: 5e1bd...921

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

For en holding du har……. Hva tenker @nachnoo om den, tro?

Anonymkode: 5e1bd...921

Spør du meg hva han tenker ? Hvorfor skulle jeg være opptatt av det her på åpent forum ?

Jeg går ut i fra at det er lov til å ha egne meninger .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Nicklusheletida skrev (4 minutter siden):

Spør du meg hva han tenker ? Hvorfor skulle jeg være opptatt av det her på åpent forum ?

Jeg går ut i fra at det er lov til å ha egne meninger .

Egne meninger er bare sunt!

Anonymkode: 5e1bd...921

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nicklusheletida
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Egne meninger er bare sunt!

Anonymkode: 5e1bd...921

Da er vi enig da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida skrev (6 timer siden):

Ja, jeg synes det var veldig bra. Jeg hører ikke på Åge lenger. Det er ikke den type musikk jeg foretrekker. Det var på 80-tallet jeg hørte mye på han, så for meg handler det om nostalgi, men han var veldig bra.  Han spilte mye fra 80- tallet og jeg kunne det meste av tekstene fortsatt. Han hadde også en del nytt som jeg ikke har hørt.

Lokalet var fullt av "gamlinger" som meg selv. 

Jeg er imponert over at han er så sprek til å være 75 år. Utrolig ! Å stå slik på senen i så lang tid krever utholdenhet. Jeg har skjønt han går mye tur og han holder seg utrolig godt. 

Minuset : Hele lokalet har en eim av gammel øllukt, men det er ikke hans skyld :)

 

Jeg trodde han hadde sluttet med konserter. Har det ikke vært noen sånne avskjedskonserter, eller er det bare noe jeg innbiller meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hele forumet doktoronline er jo et sykdomsforum. Hvis du vil ha kvinnepjatt så passer nok kvinneguiden bedre. 

Anonymkode: 2fcf7...1da

Tja, er det det?  Det er ikke en lege her lenger og heller ikke annet helsepersonell.  Dette er vel et underholdningsforum som de fleste andre forum.  Og en mengde restriksjoner på hva folk kan svare på og admin sletter og sletter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

frosken skrev (5 minutter siden):

Jeg trodde han hadde sluttet med konserter. Har det ikke vært noen sånne avskjedskonserter, eller er det bare noe jeg innbiller meg?

Nei Åge har ikke hatt avskjedskonserter ennå, men skulle etter opprinnelig plan ha to avskjedskonserter på Lerkendal stadion i 2025. Billettene ble revet vekk, så dermed ble det lagt ut en konsertdag til, som solgte ut like fort. I ettertid er det lagt til en avskjedskonsert i Bergen også, så i løpet av fire dager skal han spille for ca 100.000 publikummere :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
frosken skrev (21 minutter siden):

Jeg trodde han hadde sluttet med konserter. Har det ikke vært noen sånne avskjedskonserter, eller er det bare noe jeg innbiller meg?

Nei, han skal ha sin siste konsert neste år :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
Kayia skrev (12 minutter siden):

Nei Åge har ikke hatt avskjedskonserter ennå, men skulle etter opprinnelig plan ha to avskjedskonserter på Lerkendal stadion i 2025. Billettene ble revet vekk, så dermed ble det lagt ut en konsertdag til, som solgte ut like fort. I ettertid er det lagt til en avskjedskonsert i Bergen også, så i løpet av fire dager skal han spille for ca 100.000 publikummere :) 

Og i Oslo :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida skrev (2 minutter siden):

Og i Oslo :)

Aha, det har jeg ikke fått med meg :) August 2025 det også? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nicklusheletida
Kayia skrev (2 timer siden):

Aha, det har jeg ikke fått med meg :) August 2025 det også? 

28 juni på Voldsløkka :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 6.9.2024 den 1.53):

 

Jeg er trønder og min store skam i livet er at jeg aldri har sett Åge live😬

Anonymkode: 9ccf5...b11

Mens jeg hørte han live også før han kom ut med Levva Livet-plata og ble riksyndling 😅 

#HvordanSiDuErGammelUtenÅSiHvorGammelDuEr 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
morsan skrev (6 timer siden):

Mens jeg hørte han live også før han kom ut med Levva Livet-plata og ble riksyndling 😅 

#HvordanSiDuErGammelUtenÅSiHvorGammelDuEr 😂

Haha 

Det er artig å kunne si!

Ikke med Prudence vel?🙂

Anonymkode: 9ccf5...b11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje

Tilbake til trådens tema: Jeg er våken nå, midt på natta 😳 Klokka er 5 😳 Har vært oppe og tisset. Stillestående  luft, kjempevarmt her (både fordi jeg er varm av meg, men også objektivt sett)

Jaja.  Noen andre som er våkne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
påskelilje skrev (35 minutter siden):

Tilbake til trådens tema: Jeg er våken nå, midt på natta 😳 Klokka er 5 😳 Har vært oppe og tisset. Stillestående  luft, kjempevarmt her (både fordi jeg er varm av meg, men også objektivt sett)

Jaja.  Noen andre som er våkne?

Jeg våknet etter å ha sovet en liten stund (måtte på toalettet).

"Jeg er varm av meg" - snakker vi da utelukkende temperatur, eller er du HOT?

Anonymkode: 9ccf5...b11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg våknet etter å ha sovet en liten stund (måtte på toalettet).

"Jeg er varm av meg" - snakker vi da utelukkende temperatur, eller er du HOT?

Anonymkode: 9ccf5...b11

Hehe... det må vel andre bedømme 🤪😳🤪 I natt var det utelukkende snakk om svetting og varme, umulig å sove godt i den temperaturen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Haha 

Det er artig å kunne si!

Ikke med Prudence vel?🙂

Anonymkode: 9ccf5...b11

Hehe! Dog ikke! Det var med Sambandet :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...