Gå til innhold

Andre som har mange selvmordstanker i dag?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Den forsvunne diamanten
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Det gjør så vondt å kjenne på skammen og håpløsheten. Jeg er så fortvilet.

Anonymkode: 39f90...d1c

Jeg forstår det❤️ det er veldig vondt å ha de tankene❤️

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Takk❤️jeg skal på jobb i morgen. Gruer meg.

Kan ikke jobb være med på å hjelpe deg da? Må vel være bedre enn å sitte å kjenne på selvmordstanker?

Anonymkode: 20652...868

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Kan ikke jobb være med på å hjelpe deg da? Må vel være bedre enn å sitte å kjenne på selvmordstanker?

Jo, den kan hjelpe meg. Men det er fryktelig vanskelig å konsentrere seg om jobben når alt jeg tenker på er døden.

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jo, den kan hjelpe meg. Men det er fryktelig vanskelig å konsentrere seg om jobben når alt jeg tenker på er døden.

Er vel derfor jobb er viktig når du har det sånn. Kan hjelpe ta konsentrasjonsintervaller, sånn konse i 20-30 min og så ta 5-10 min pause.

AnonymBruker

Ja, men for min del er det ikke bare tanker. Jeg har faktisk tenkt til å ta selvmord. Spørsmålet er ikke om jeg gjør det, men når. Og jeg kommer ikke til å gjøre det i nærmeste månedene for å si det sånn. 

Anonymkode: 52d6b...70d

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Er vel derfor jobb er viktig når du har det sånn. Kan hjelpe ta konsentrasjonsintervaller, sånn konse i 20-30 min og så ta 5-10 min pause.

Jeg jobber med mennesker. Har ikke mulighet for pauser.

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Ja, men for min del er det ikke bare tanker. Jeg har faktisk tenkt til å ta selvmord. Spørsmålet er ikke om jeg gjør det, men når. Og jeg kommer ikke til å gjøre det i nærmeste månedene for å si det sånn. 

Oppsøk hjelp, kjære deg. Det kan bli bedre!

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Jeg hadde det sånn før. Var sikker på at jeg en dag skulle dø av selvmord, jeg bare visste ikke når.

Det som hjalp var riktig medisiner, hovedsakelig antidepressiva. Har du prøvd?

AnonymBruker
Everybody skrev (2 minutter siden):

Jeg hadde det sånn før. Var sikker på at jeg en dag skulle dø av selvmord, jeg bare visste ikke når.

Det som hjalp var riktig medisiner, hovedsakelig antidepressiva. Har du prøvd?

Nei, og det vil jeg ikke heller. 

Annonse

AnonymBruker
Everybody skrev (2 minutter siden):

Hvis man er deprimert og ikke vil ta antidepressiva kan man bare ha det så godt.

Jeg er ikke deprimert pga noe kjemisk ubalanse i hjernen! Noen har faktisk virkelige problemer som forårsaker selvmord og depresjon. 

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg er ikke deprimert pga noe kjemisk ubalanse i hjernen! Noen har faktisk virkelige problemer som forårsaker selvmord og depresjon. 

Ja og de problemene kan bli mindre påtrengende av AD.

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Samtaleterapi, riktig diagnose og medisiner.

Er ikke noe å snakke om. Blir heller ikke bedre av at en psykolog sitter å sier stakkars deg og sånn falsk empati. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...