Gå til innhold

Operer deg for snorking eller betal for hotell!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Er det ikke litt egoistisk av folk å foretrekke å overnatte her når de vet jeg plages av snorking? 
Jeg bor bare i 1-roms så mamma har hatt det med å overnatte hos meg når hun er her. 
Men jeg skal på jobb og blir sint og vekker henne fordi hele jævla tiden jeg har sovnet så våkner jeg av en motorsag på rommet mitt. Så roper jeg for å vekke henne så blir hun irritert fordi jeg vekker henne. Men det er jeg som skal på jobb. 
Jeg har sagt at enten leier hun seg inn på hotell enten tar hun operasjon om hun har tenkt å overnatte her igjen.

Jeg dater også en nå som også snorker. Ender med at jeg flyttet meg til annet rom når jeg er hos han fordi jeg får ikke sove. Og det er uaktuelt at han kommer til meg da jeg har bare ett rom…. 

Så snorking ødelegger alt. Hvorfor har kroppen så masse misslykket? 
Jeg har hørt at jeg har snorket et pr ganger men jeg har ikke fått klage på det mye. Men jeg ble sint på mamma den gangen jeg fikk vite at jeg snorket for da har jeg arvet det av henne. :( og må kanskje operere meg. Jeg vil ikke plage folk med sånt.

Jeg synes det er egoistisk av folk å ikke operere seg og fremdeles sove blandt andre dersom de vet de snorker ?!

Anonymkode: fec6a...662

Fortsetter under...

A black hole to end it all..
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Er det ikke litt egoistisk av folk å foretrekke å overnatte her når de vet jeg plages av snorking? 
Jeg bor bare i 1-roms så mamma har hatt det med å overnatte hos meg når hun er her. 
Men jeg skal på jobb og blir sint og vekker henne fordi hele jævla tiden jeg har sovnet så våkner jeg av en motorsag på rommet mitt. Så roper jeg for å vekke henne så blir hun irritert fordi jeg vekker henne. Men det er jeg som skal på jobb. 
Jeg har sagt at enten leier hun seg inn på hotell enten tar hun operasjon om hun har tenkt å overnatte her igjen.

Jeg dater også en nå som også snorker. Ender med at jeg flyttet meg til annet rom når jeg er hos han fordi jeg får ikke sove. Og det er uaktuelt at han kommer til meg da jeg har bare ett rom…. 

Jeg har hørt at jeg har snorket et pr ganger men jeg har ikke fått klage på det mye. Men jeg ble sint på mamma den gangen jeg fikk vite at jeg snorket for da har jeg arvet det av henne. :( og må kanskje operere meg. Jeg vil ikke plage folk med sånt.

Jeg synes det er egoistisk av folk å ikke operere seg og fremdeles sove blandt andre dersom de vet de snorker ?!

Hørt om sov i ro?

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 9.9.2024 den 2.40):

Hva slags operasjon kan man ta som stopper snorking? 

Anonymkode: 71e15...8ed

AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Snorkeoperasjon er et kirurgisk inngrep på den bløte ganen og drøvelen, operasjonen kalles også ganeplastikk. Ved snorkeoperasjon vil kirurgen fjerne eller gjøre vevet i ganen stivere. Det er dette vevet som skaper snorkelyd.

Dette er fra Google

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det er lurt å få utredet hvor hovedproblemet ligger, før eventuell operasjon. For mange vil det bety et inngrep i drøvel/mandler. 

Les f.eks. her: https://www.oslo-universitetssykehus.no/behandlinger/snorking-og-sovnapn/

Annonse

AnonymBruker
laban skrev (22 timer siden):

Det er lurt å få utredet hvor hovedproblemet ligger, før eventuell operasjon. For mange vil det bety et inngrep i drøvel/mandler. 

Les f.eks. her: https://www.oslo-universitetssykehus.no/behandlinger/snorking-og-sovnapn/

Støtter denne. Det har lite for seg å bruke kjeft for noe man ikke kan noe for. Hvor mye en vil la seg irritere av andres snorkelyder, er minst sitt eget problem. Sov i ro er nevnt, og ev. kan en sette på f.eks. brusende lyder i ørene (finnes flere steder...).

Jeg mistenkte søvnapné (pustestopp) hos min samboer, og med god og respektfull kommunikasjon der en vil den andre godt, har det løst seg til det beste for begge. Han sover godt hele natten uten mange oppvåkninger og derav heller ingen snorking.

E.S.

Anonymkode: 88206...c76

AnonymBruker
Dorthe skrev (På 15.9.2024 den 13.08):

Snorkeoperasjon er et kirurgisk inngrep på den bløte ganen og drøvelen, operasjonen kalles også ganeplastikk. Ved snorkeoperasjon vil kirurgen fjerne eller gjøre vevet i ganen stivere. Det er dette vevet som skaper snorkelyd.

Dette er fra Google

Ikke sikkert det hjelper da. https://www.nettavisen.no/artikkel/snorkeoperasjoner-hjelper-ikke/s/12-95-1237383

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...