Gå til innhold

Tilleggspapirer og - bilder levert...

Anbefalte innlegg

...på 4. virkedagen etter beskjeden kom! Når man har et barn ventende i Thailand, går ting unna :-) Må si jeg er imponert over Oslo Politikammer. De ønsket å være behjelpelig med adopsjonssaker, sa de - og å prioritere oss!

Dro hjem i lunch'en i dag og hentet politiattestene i posten, så gikk ferden til VB. Hektisk, men viktig lunch :-)

*puster dypt igjen*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/48655-tilleggspapirer-og-bilder-levert/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jammen er du kjapp. Vi venter fremdeles på fremkalling av bilder (kl 15.30 i dag) - og politiattester (tar enda 2 1/2 uke). Men sosialrapporten vår er jo likevel ikke oversatt enda - så dermed haster det neppe på dagen for oss likevel. Hvor lang tid tok det for dere fra VB fikk alle papirene fra dere til papirene ble sendt Thailand?

Jammen er du kjapp. Vi venter fremdeles på fremkalling av bilder (kl 15.30 i dag) - og politiattester (tar enda 2 1/2 uke). Men sosialrapporten vår er jo likevel ikke oversatt enda - så dermed haster det neppe på dagen for oss likevel. Hvor lang tid tok det for dere fra VB fikk alle papirene fra dere til papirene ble sendt Thailand?

Hei!

Dette husker jeg ikke helt... Var det 3-4 uker? Om du vil, så kan jeg sjekke det nærmere når jeg kommer hjem (i fjorårets Filofax).

Det haster nok ikke så mye for deres del, som får vår! hvor lenge har dere ventet på oversettelsen nå?

vh

Hei!

Dette husker jeg ikke helt... Var det 3-4 uker? Om du vil, så kan jeg sjekke det nærmere når jeg kommer hjem (i fjorårets Filofax).

Det haster nok ikke så mye for deres del, som får vår! hvor lenge har dere ventet på oversettelsen nå?

vh

Jeg er en utålmodig sjel - men har bare ventet siden mandag (2 dager) - så grensene for min tålmodighet har ikke rukket å ta slutt riktig enda - lurte bare på hva som var vanlig. Vi hadde opprinnelig Kina som land - men ble anbefalt å endre land i høst p.g.a. kvotene i Kina. I sosialrapporten vår stod Kina nevnt flere ganger - så dette måtte endres før oversettelsen. Fikk beskjed fra VB om at den nye sosialrapporten kom til dem på mandag - så dermed kan jeg vel ikke starte "dag-tellingen" før nå.

Ja, jammen ble vi likt. Vi leverte og til VB i dag. Jeg fikk og politiattestene i posten i dag og kjørte inn så vet jeg at vi har fått det.

Nå kan vi puste ut sibadulla og bare håpe på rekordfart!!!

klemmer fra

Deilig - ikke sant? Håper ting skjer fort fremover! Vi har iallfall gjort vårt begge to for å hindre forsinkelser.

klem,

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...