Gå til innhold

Hva skal du gjøre idag?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hittil i dag har jeg gjort litt forskjellig husarbeid som måtte gjøres mens jeg har sett på serie inni mellom. Nå venter jeg på at pizzaen i ovnen skal bli ferdig. Senere skal jeg på apoteket å hente medisiner for å ha en konkret ting å gjøre utenfor huset i dag (jeg forsøker å komme meg ut døren hver dag).

AnonymBruker

I dag var jeg sliten etter mye sosialt i går. Vurderte å bare bli på sofaen, men tvang meg opp og ut. Gikk i en time til SATS og trente Power. Den følelsen når man tror man ikke orker, men gjør det likevel og får en opptur - den er jeg så glad i. 

Anonymkode: 5243a...7ad

Jeg har nettopp kommet hjem fra en tur til et slags museum med stor utendørs park. I dag var siste åpningsdag i sesongen, og vi fikk med oss både en kort omvisning og en runde i parken. Fint med høstsol akkurat de timene, nå er det gråere akkurat som varslet. 

Ett av våre voksne barn kommer innom i ettermiddag, så dagens "program" avsluttes trolig med at jeg kjører hen hjem til seg selv. 

Annonse

Begynte dagen med yoga, så frokost. Kjørte vaskemaskina og hengte opp vasken. Deretter var jeg med mannen og stengte av vannet på et sommersted tilhørende foreldrene hans. Etter det dro han ut en tur mens jeg satte på en vaskemaskin til og slappet av litt. Da maskina var ferdig og vasken hengt opp tuslet jeg inn på syrommet og fikk sydd innerputa til en slags yogapute/pøllepute jeg har tenkt på en liten stund. Den skal fylles med stoffrester så det tar tid før den blir ferdig og jeg trenger å sy det ytre trekket. :)

Nå er det straks middag, lapskaus fra fryseren, og så har jeg planer om å gå en tur og det blir vel en liten kvelds-yoga-økt også tenker jeg. Deilig med dager der man styrer tid og gjøremål selv!

Martine skrev (30 minutter siden):

Jeg fant frem et teppe jeg begynte å hekle for noen år siden, som er langt fra ferdig. Oppskriften er over 200 sider, så det er et stort hekleprosjekt! Jeg skal kose meg med det i ettermiddag, og kanskje se litt på TV i kveld.

Har du bilde av hvordan teppet kommer til å se ut når det er ferdig? Ble veldig nysgjerrig på hvilket teppe det er når oppskriften er på over 200 sider 🙈☺️

lavender skrev (9 minutter siden):

Har du bilde av hvordan teppet kommer til å se ut når det er ferdig? Ble veldig nysgjerrig på hvilket teppe det er når oppskriften er på over 200 sider 🙈☺️

Så klart! :) 

https://missneriss.com/2017/05/10/explore-sophies-universe/

11423877_436395999871981_555133800806167

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...