AnonymBruker Skrevet 16. september 2024 Skrevet 16. september 2024 Arbeids- og inkluderingsminister Tonje Brenna (Ap) forsikrer at innvandringen til Norge er bærekraftig. Framskrivningene fra hvert av landenes nasjonale statistikkbyrå viser at Norge, justert for befolkning, vil ha den høyeste innvandringen i prosent fra ikke-vestlige land mellom nå og 2070. I samme periode skal Danmark ha nullvekst i ikke-vestlige innvandrere, viser tall fra Danmarks statistik. Det er vel en grunn til at Frp får stadig flere velgere. Jeg tror folk er redde for «svenske tilstander». Lykke til. https://www.nettavisen.no/okonomi/norge-topper-innvandringstall-i-skandinavia-vi-forer-en-naiv-politikk/s/5-95-1998604 Anonymkode: 90505...e3d 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 16. september 2024 Skrevet 16. september 2024 Bra, AP har min fulle tillit. Tonje Brenna gjør en god jobb, det ser vi hver dag i Oslo for tiden. F.eks i dag natt. Mulig vi trenger en russer til å lage en "last night in Norway" "propaganda" webside ? Ganske imponerende at statistikken viser at alt går riktig vei, lurer på hvordan de klarer å få til det kunststykket 🙄 Anonymkode: 3af69...d17 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 17. september 2024 Skrevet 17. september 2024 Der ble jeg hjemmesitter. Hadde tenkt stemme ap, men slik idioti gidder jeg ikke stemme på. FrP har jeg pleid å stemme på, men lista i Oslo har to liberalister på toppen og Listhaug prøver p ri to hester. Anonymkode: 45402...df7 0 Siter
psykedeliker Skrevet 17. september 2024 Skrevet 17. september 2024 AnonymBruker skrev (På 16.9.2024 den 11.26): Ganske imponerende at statistikken viser at alt går riktig vei, lurer på hvordan de klarer å få til det kunststykket 🙄 Hvorfor ikke finne ut av det selv, og poste svaret her? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 17. september 2024 Skrevet 17. september 2024 17 minutes ago, AnonymBruker said: Der ble jeg hjemmesitter. Hadde tenkt stemme ap, men slik idioti gidder jeg ikke stemme på. FrP har jeg pleid å stemme på, men lista i Oslo har to liberalister på toppen og Listhaug prøver p ri to hester. Anonymkode: 45402...df7 Får stemme Demokratene da? Anonymkode: 90505...e3d 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 17. september 2024 Skrevet 17. september 2024 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Får stemme Demokratene da? Anonymkode: 90505...e3d Ja men de har noen dustete holdninger. Nei til vindmøller og ja til vaksineakepsis. Anonymkode: 45402...df7 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.