Gå til innhold

Nå skal innvandringen øke mer i Norge enn i Sverige


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Arbeids- og inkluderingsminister Tonje Brenna (Ap) forsikrer at innvandringen til Norge er bærekraftig.

Framskrivningene fra hvert av landenes nasjonale statistikkbyrå viser at Norge, justert for befolkning, vil ha den høyeste innvandringen i prosent fra ikke-vestlige land mellom nå og 2070.

I samme periode skal Danmark ha nullvekst i ikke-vestlige innvandrere, viser tall fra Danmarks statistik.

Det er vel en grunn til at Frp får stadig flere velgere. Jeg tror folk er redde for «svenske tilstander».

Lykke til.

https://www.nettavisen.no/okonomi/norge-topper-innvandringstall-i-skandinavia-vi-forer-en-naiv-politikk/s/5-95-1998604
 

 

Anonymkode: 90505...e3d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bra, AP har min fulle tillit.

Tonje Brenna gjør en god jobb, det ser vi hver dag i Oslo for tiden. F.eks i dag natt. 

Mulig vi trenger en russer til å lage en "last night in Norway" "propaganda" webside ?

Ganske imponerende at statistikken viser at alt går riktig vei, lurer på hvordan de klarer å få til det kunststykket 🙄

Anonymkode: 3af69...d17

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Der ble jeg hjemmesitter. Hadde tenkt stemme ap, men slik idioti gidder jeg ikke stemme på. FrP har jeg pleid å stemme på, men lista i Oslo har to liberalister på toppen og Listhaug prøver p ri to hester.

Anonymkode: 45402...df7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

psykedeliker
AnonymBruker skrev (På 16.9.2024 den 11.26):

Ganske imponerende at statistikken viser at alt går riktig vei, lurer på hvordan de klarer å få til det kunststykket 🙄

Hvorfor ikke finne ut av det selv, og poste svaret her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
17 minutes ago, AnonymBruker said:

Der ble jeg hjemmesitter. Hadde tenkt stemme ap, men slik idioti gidder jeg ikke stemme på. FrP har jeg pleid å stemme på, men lista i Oslo har to liberalister på toppen og Listhaug prøver p ri to hester.

Anonymkode: 45402...df7

Får stemme Demokratene da?

Anonymkode: 90505...e3d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Får stemme Demokratene da?

Anonymkode: 90505...e3d

Ja men de har noen dustete holdninger. Nei til vindmøller og ja til vaksineakepsis.

Anonymkode: 45402...df7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...