AnonymBruker Skrevet 16. september 2024 Skrevet 16. september 2024 Spindelvev er ikke pent, men jeg får dårlig samvittighet hvis jeg har vasket det bort. Har derfor begymt å la det være i fred. Føler det er dårlig gjort av meg å fjerne noe som edderkopper har jobbet lenge med. Hva synes dere? Anonymkode: 19a56...d17 0 Siter
Gjest lavender Skrevet 16. september 2024 Skrevet 16. september 2024 (endret) Er det snakk om inne eller ute? Mulig jeg spør dumt, men siden du snakker om å vaske vekk tolket jeg det som at det er inne 😅 Men det er vel en selvfølge å fjerne det hvis det er inne, ute gjør det ikke så mye det er jo bare greit at de fanger fluer og andre innsekter ☺️ Endret 16. september 2024 av lavender 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 16. september 2024 Skrevet 16. september 2024 lavender skrev (9 minutter siden): Er det snakk om inne eller ute? Mulig jeg spør dumt, men siden du snakker om å vaske vekk tolket jeg det som at det er inne 😅 Men det er vel en selvfølge å fjerne det hvis det er inne, ute gjør det ikke så mye det er jo bare greit at de fanger fluer og andre innsekter ☺️ Både inne og ute. Mye spinderlvev ved ytterdøra ute, ser ikke pent ut. 🙂 Anonymkode: 19a56...d17 0 Siter
Gjest lavender Skrevet 16. september 2024 Skrevet 16. september 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Både inne og ute. Mye spinderlvev ved ytterdøra ute, ser ikke pent ut. 🙂 Anonymkode: 19a56...d17 Jeg håper det er en spøk når du sier det er snakk om spindelvev inne? 🙂🙈 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 16. september 2024 Skrevet 16. september 2024 lavender skrev (Akkurat nå): Jeg håper det er en spøk når du sier det er snakk om spindelvev inne? 🙂🙈 Har vasket det bort flere ganger, men føler det er dårlig gjort av meg, med tanke på all innsatsen edderkoppen har lagt ned i det. Anonymkode: 19a56...d17 0 Siter
Gjest lavender Skrevet 16. september 2024 Skrevet 16. september 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Har vasket det bort flere ganger, men føler det er dårlig gjort av meg, med tanke på all innsatsen edderkoppen har lagt ned i det. Anonymkode: 19a56...d17 Hehe, vel mitt beste forslag er å fange edderkoppen og slippe den ut da? 0 Siter
Lillemus Skrevet 16. september 2024 Skrevet 16. september 2024 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Spindelvev er ikke pent, men jeg får dårlig samvittighet hvis jeg har vasket det bort. Har derfor begymt å la det være i fred. Føler det er dårlig gjort av meg å fjerne noe som edderkopper har jobbet lenge med. Hva synes dere? Anonymkode: 19a56...d17 Spindelvev inne fjernes, rått og brutalt. Spindelvev ute - da kommer det an på hvor det er. Om det er på plattingen (om sommeren) der vi pleier å sitte ute og kose oss kan jeg godt fjerne det, andre steder får det henge pent i fred. 0 Siter
psykedeliker Skrevet 16. september 2024 Skrevet 16. september 2024 Jeg liker å ha det creepy hjemme, så her får spindelvevet stå i utgangspunktet. Men det hender det ryker til når jeg støvsuger, uten at jeg trenger å få dårlig samvittighet av den grunn. 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 16. september 2024 Skrevet 16. september 2024 Ja er slemt å vaske det bort. Edderkopper er ikke farlige og giftige, dem er jo nyttedyr som samler insekter og fluer i spindelvevet sitt. Men its up to you. Anonymkode: be9fd...853 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 16. september 2024 Skrevet 16. september 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Har vasket det bort flere ganger, men føler det er dårlig gjort av meg, med tanke på all innsatsen edderkoppen har lagt ned i det. Anonymkode: 19a56...d17 Dette lager de fort. Anonymkode: 12690...314 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 16. september 2024 Skrevet 16. september 2024 psykedeliker skrev (1 time siden): Jeg liker å ha det creepy hjemme, så her får spindelvevet stå i utgangspunktet. Men det hender det ryker til når jeg støvsuger, uten at jeg trenger å få dårlig samvittighet av den grunn. Hva annet har du hjemme som er creepy? Anonymkode: 12690...314 0 Siter
psykedeliker Skrevet 16. september 2024 Skrevet 16. september 2024 (endret) AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Hva annet har du hjemme som er creepy? Hodeskaller, flaggermus, heksegryter, voodoo-dukker og krympehoder (for å nevne noe). Endret 16. september 2024 av psykedeliker 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 16. september 2024 Skrevet 16. september 2024 psykedeliker skrev (1 minutt siden): Hodeskaller, flaggermus, heksegryter, voodoo-dykker og krympehoder (for å nevne noe). Hvorfor har du voodoo dukke hjemme? Anonymkode: 12690...314 0 Siter
psykedeliker Skrevet 16. september 2024 Skrevet 16. september 2024 (endret) AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hvorfor har du voodoo dukke hjemme? Den fulgte med som hurtigsvarspremie til krympehodesettet. Heksegryten arvet jeg fra mormor. Endret 16. september 2024 av psykedeliker 2 Siter
AnonymBruker Skrevet 16. september 2024 Skrevet 16. september 2024 psykedeliker skrev (1 time siden): Den fulgte med som hurtigsvarspremie til krympehodesettet. Heksegryten arvet jeg fra mormor. Har du venner? Bare lurer. Anonymkode: 12690...314 0 Siter
psykedeliker Skrevet 16. september 2024 Skrevet 16. september 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Har du venner? Ja, flere enn jeg kan telle på alle de avkuttede hendene i kjøleskapet. Noen spesiell grunn til at du lurer? 0 Siter
slabbedask Skrevet 16. september 2024 Skrevet 16. september 2024 5 hours ago, AnonymBruker said: Spindelvev er ikke pent, men jeg får dårlig samvittighet hvis jeg har vasket det bort. Har derfor begymt å la det være i fred. Føler det er dårlig gjort av meg å fjerne noe som edderkopper har jobbet lenge med. Hva synes dere? Anonymkode: 19a56...d17 Nei det er det virkelig ikke! 0 Siter
Grendel Skrevet 16. september 2024 Skrevet 16. september 2024 Litt flaut å innrømme, men jeg får et lite stikk av dårlig samvittighet. Det må vekk uansett. 0 Siter
Nicklusheletida Skrevet 16. september 2024 Skrevet 16. september 2024 Grendel skrev (2 timer siden): Litt flaut å innrømme, men jeg får et lite stikk av dårlig samvittighet. Det må vekk uansett. Samme som meg 1 Siter
morsan Skrevet 16. september 2024 Skrevet 16. september 2024 Grendel skrev (3 timer siden): Litt flaut å innrømme, men jeg får et lite stikk av dårlig samvittighet. Det må vekk uansett. Nicklusheletida skrev (32 minutter siden): Samme som meg 🙋♀️ 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.