Gå til innhold

Slemt å vaske bort spindelvev?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Spindelvev er ikke pent, men jeg får dårlig samvittighet hvis jeg har vasket det bort.  Har derfor begymt å la det være i fred. Føler det er dårlig gjort av meg å fjerne noe som edderkopper har jobbet lenge med. Hva synes dere? 

Anonymkode: 19a56...d17

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det snakk om inne eller ute? Mulig jeg spør dumt, men siden du snakker om å vaske vekk tolket jeg det som at det er inne 😅 Men det er vel en selvfølge å fjerne det hvis det er inne, ute gjør det ikke så mye det er jo bare greit at de fanger fluer og andre innsekter ☺️

Endret av lavender
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lavender skrev (9 minutter siden):

Er det snakk om inne eller ute? Mulig jeg spør dumt, men siden du snakker om å vaske vekk tolket jeg det som at det er inne 😅 Men det er vel en selvfølge å fjerne det hvis det er inne, ute gjør det ikke så mye det er jo bare greit at de fanger fluer og andre innsekter ☺️

Både inne og ute.  Mye spinderlvev ved ytterdøra ute, ser ikke pent ut. 🙂

Anonymkode: 19a56...d17

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Både inne og ute.  Mye spinderlvev ved ytterdøra ute, ser ikke pent ut. 🙂

Anonymkode: 19a56...d17

Jeg håper det er en spøk når du sier det er snakk om spindelvev inne? 🙂🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lavender skrev (Akkurat nå):

Jeg håper det er en spøk når du sier det er snakk om spindelvev inne? 🙂🙈

Har vasket det bort flere ganger, men føler det er dårlig gjort av meg, med tanke på all innsatsen edderkoppen har lagt ned i det.

Anonymkode: 19a56...d17

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Har vasket det bort flere ganger, men føler det er dårlig gjort av meg, med tanke på all innsatsen edderkoppen har lagt ned i det.

Anonymkode: 19a56...d17

Hehe, vel mitt beste forslag er å fange edderkoppen og slippe den ut da? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Spindelvev er ikke pent, men jeg får dårlig samvittighet hvis jeg har vasket det bort.  Har derfor begymt å la det være i fred. Føler det er dårlig gjort av meg å fjerne noe som edderkopper har jobbet lenge med. Hva synes dere? 

Anonymkode: 19a56...d17

Spindelvev inne fjernes, rått og brutalt. Spindelvev ute - da kommer det an på hvor det er. Om det er på plattingen (om sommeren) der vi pleier å sitte ute og kose oss kan jeg godt fjerne det, andre steder får det henge pent i fred. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker å ha det creepy hjemme, så her får spindelvevet stå i utgangspunktet.

Men det hender det ryker til når jeg støvsuger, uten at jeg trenger å få dårlig samvittighet av den grunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja er slemt å vaske det bort. Edderkopper er ikke farlige og giftige, dem er jo nyttedyr som samler insekter og fluer i spindelvevet sitt. Men its up to you.

Anonymkode: be9fd...853

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Har vasket det bort flere ganger, men føler det er dårlig gjort av meg, med tanke på all innsatsen edderkoppen har lagt ned i det.

Anonymkode: 19a56...d17

Dette lager de fort. 

Anonymkode: 12690...314

Lenke til kommentar
Del på andre sider

psykedeliker skrev (1 time siden):

Jeg liker å ha det creepy hjemme, så her får spindelvevet stå i utgangspunktet.

Men det hender det ryker til når jeg støvsuger, uten at jeg trenger å få dårlig samvittighet av den grunn.

Hva annet har du hjemme som er creepy? 

Anonymkode: 12690...314

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Hva annet har du hjemme som er creepy?

Hodeskaller, flaggermus, heksegryter, voodoo-dukker og krympehoder (for å nevne noe).

 

Endret av psykedeliker
Lenke til kommentar
Del på andre sider

psykedeliker skrev (1 minutt siden):

Hodeskaller, flaggermus, heksegryter, voodoo-dykker og krympehoder (for å nevne noe).

 

Hvorfor har du voodoo dukke hjemme? 

Anonymkode: 12690...314

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Hvorfor har du voodoo dukke hjemme? 

Den fulgte med som hurtigsvarspremie til krympehodesettet. Heksegryten arvet jeg fra mormor.

Endret av psykedeliker
Lenke til kommentar
Del på andre sider

psykedeliker skrev (1 time siden):

Den fulgte med som hurtigsvarspremie til krympehodesettet. Heksegryten arvet jeg fra mormor.

Har du venner? Bare lurer. 

Anonymkode: 12690...314

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Har du venner?

Ja, flere enn jeg kan telle på alle de avkuttede hendene i kjøleskapet. Noen spesiell grunn til at du lurer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, AnonymBruker said:

Spindelvev er ikke pent, men jeg får dårlig samvittighet hvis jeg har vasket det bort.  Har derfor begymt å la det være i fred. Føler det er dårlig gjort av meg å fjerne noe som edderkopper har jobbet lenge med. Hva synes dere? 

Anonymkode: 19a56...d17

Nei det er det virkelig ikke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
Grendel skrev (2 timer siden):

Litt flaut å innrømme, men jeg får et lite stikk av dårlig samvittighet. Det må vekk uansett.

 

Samme som meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grendel skrev (3 timer siden):

Litt flaut å innrømme, men jeg får et lite stikk av dårlig samvittighet. Det må vekk uansett.

 

 

Nicklusheletida skrev (32 minutter siden):

Samme som meg :)

🙋‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...