Gå til innhold

Dere kvinner med mannlig fastlege - kunne dere kledd dere naken og latt fastlegen undersøke dere på private steder?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Da kan du vel bare bytte fastlege?

Anonymkode: 96ef7...227

Jeg har nettopp byttet fastlege og det tok ett og et halv år... De fleste fastlegene har ventelister, noen ganske korte, andre tar det år å få komme på lista til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
Lillemus skrev (1 time siden):

Jeg har nettopp byttet fastlege og det tok ett og et halv år... De fleste fastlegene har ventelister, noen ganske korte, andre tar det år å få komme på lista til.

Har stått på venteliste i snart tre år. 

Anonymkode: 8e99d...3a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Dorthe skrev (På 17.9.2024 den 19.07):

Jeg har en mannlig fastlege og han vil ikke ta GU-undersøkelse på meg.

Vil ikke fastlegen ta GU på deg? Det høres rart ut. :)

Anonymkode: 8f7f5...b0d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Vil ikke fastlegen ta GU på deg? Det høres rart ut. :)

Anonymkode: 8f7f5...b0d

Enig,men fikk beskjed om å gå til en privat gynekolog.  Men akkurat da jeg spurte fantes det ingen kvinnelig lege på legesenteret som antagelig kunne gjort det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den forsvunne diamanten

Jeg har hatt puppene ute for ekg foran mannelig sykepleier tror jeg. Men jeg har ikke hatt noen problemer som gjør at jeg trenger å vise meg nedentil. Så jeg har vært heldig jeg. Men jeg hadde ikke hatt noe problem med det tror jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den forsvunne diamanten skrev (3 timer siden):

Jeg har hatt puppene ute for ekg foran mannelig sykepleier tror jeg. Men jeg har ikke hatt noen problemer som gjør at jeg trenger å vise meg nedentil. Så jeg har vært heldig jeg. Men jeg hadde ikke hatt noe problem med det tror jeg. 

Da jeg skulle steriliseres lå vi 5-6 damer på et venterom, tildekket, men nakne nedentil under kledet og en stakkars mannlig sykepleier gikk rundt og skulle sjekke at vi var barberte nok! Trodde jeg skulle le meg fordervet! 😂

Mannlig sykepleier på mammografi har jeg hatt også, dvs. det var ikke han som tok på og stappet puppene mine inn i maskina, men han satt ved pc'n og gjorde den delen av jobben.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Lillemus skrev (1 time siden):

Mannlig sykepleier på mammografi har jeg hatt også, dvs. det var ikke han som tok på og stappet puppene mine inn i maskina, men han satt ved pc'n og gjorde den delen av jobben.

Driver de seriøst og tar på deg? 😭

Anonymkode: 8e99d...3a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Driver de seriøst og tar på deg? 😭

Anonymkode: 8e99d...3a3

På mammografi må de hjelpe til med å få puppen inn mellom platene ja. Man skal jo selv holde armene slik og sånn så bildene blir så gode som mulig. Men tro meg - det finnes ingen verdens ting erotisk med det! Det har alltid vært kvinnelige sykepleiere som har gjort det hos meg da, det var bare denne ene gangen en av de to som er til stede var mann, men han satt ved datamaskinen hele tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Lillemus skrev (38 minutter siden):

På mammografi må de hjelpe til med å få puppen inn mellom platene ja. Man skal jo selv holde armene slik og sånn så bildene blir så gode som mulig. Men tro meg - det finnes ingen verdens ting erotisk med det! Det har alltid vært kvinnelige sykepleiere som har gjort det hos meg da, det var bare denne ene gangen en av de to som er til stede var mann, men han satt ved datamaskinen hele tiden.

Jeg vet det ikke finnes noe erotisk med det. Det er jeg som er problemet. Et stort et. Fortsatt noen år igjen, så får se hva jeg gjør. 

Anonymkode: 8e99d...3a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...