Gå til innhold

Hva slags smerter er dette?

Anbefalte innlegg

frosken skrev (19 minutter siden):

Hvis du har sterke smerter, så bør du jo bli undersøkt. Jeg synes også det er grunn til å være oppmerksom på det Sokk linket til tidligere i tråden. 

Oi, ja. Jeg glemte å lese den linken, men gjorde det nå. Jeg tenker det kan vente til mandag å bli undersøkt. Men forstoppelsen er såpass at jeg bruker laktulose og laxoberaldråper morgen og kveld. Fortsatt går jeg ikke hver dag, eller at det bare kommer litt, mens jeg kjenner på magen at det er mer som skal ut. 

Fortsetter under...

frosken skrev (17 minutter siden):

Hva sa legen?

Han tenkte det kunne være obstipasjon, men spurte meg også om jeg har lagt på meg siste tiden og det har jeg virkelig gjort. 

Så han økte mengde laxoberal dråper og sa at det kanskje går seg til. 

Selv kom jeg til å tenke på blindtarmen. Har hørt man kan få vondt på begge sider. Men at det er på et tidlig stadium. Jeg er ikke trykkøm. 

Legen undersøkte meg mer nøye i dag og mener at det er muskulært. Men hvorfor skulle jeg få muskulære smerter på begge sider på samme tid? Det synes jeg er rart. 

I tillegg virker det som jeg har en mild infeksjon i kroppen. I natt frøs jeg. Lå med to lag klær og dyne, men frøs likevel. Det har gått over nå, men jeg har en veldig svak hanglende følelse i kroppen. 

Vet ikke om det henger sammen med smertene..

Annonse

Glitter skrev (9 minutter siden):

Legen undersøkte meg mer nøye i dag og mener at det er muskulært. Men hvorfor skulle jeg få muskulære smerter på begge sider på samme tid? Det synes jeg er rart. 

I tillegg virker det som jeg har en mild infeksjon i kroppen. I natt frøs jeg. Lå med to lag klær og dyne, men frøs likevel. Det har gått over nå, men jeg har en veldig svak hanglende følelse i kroppen. 

Vet ikke om det henger sammen med smertene..

Jeg kaldsvetter mye om natten 

Glitter skrev (På 21.9.2024 den 19.14):

Legen kommer for å ta en sjekk. Sikkert ikke noe farlig, men sykepleier mente at det med pusten gjorde at det var lurt å sjekke. 

Jeg slet med å puste da jeg var skikkelig forstoppet. Etter en todagers kur med Movicol, kunne jeg puste normalt igjen og magesmertene forsvant. Legen måtte banke på magen min for å finne ut at det var tett mange steder. 

knas skrev (1 time siden):

Jeg slet med å puste da jeg var skikkelig forstoppet. Etter en todagers kur med Movicol, kunne jeg puste normalt igjen og magesmertene forsvant. Legen måtte banke på magen min for å finne ut at det var tett mange steder. 

Såpass ja. Hos meg virket ikke movicol. Måtte ha laktolose og laxeboral dråper. 

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...