Gå til innhold

Kiropraktor


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Det høres ut for meg aom mange er redd for kiropraktor.  Hva mener dere?

Anonymkode: 04fb7...77d

Jeg var hos kiropraktor med jentungen da hun var rundt 8 uker gammel pga kollik, ikke at det hjalp all verden, men selve behandlingen gikk jo fint. Har vært hos kiropraktor selv i voksen alder, var ikke noe redd for det - det hjalp der og da i alle fall. Kjenner flere som har fått god hjelp hos kiropraktor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drømmeautomat

Kiropraktisk behandling er i liten grad vitenskapelig basert. Det fins imidlertid studier som viser at praksisen kan være farlig.

Jeg møtte en gang en kiropraktor på en fest og hadde en samtale med ham om hans teorier. I tillegg så jeg ham utføre diverse kiropraktiske party-tricks på noen festdeltakere. Jeg visste der og da at jeg aldri i mitt liv ville komme til å gå til en kiropraktor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser ingen grunn til å gå til kiropraktor. Det går vel stort sett bra, men hvorfor betale for ting som ikke virker, og som fortsatt har en viss risiko for skader?

Jeg ble tatt med til kiropraktor som barn, for å slutte med sengevæting. Det hadde selvsagt ingen effekt, men «behandlingen» gjorde vondt. Fikk senere en medisin som virket til jeg vokste det av meg. Mine barn skal ikke til kiropraktor. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...