Gå til innhold

Hvor ofte har du byttet vintersko?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Mine har jeg hatt i 4år nå. Føler det er på tide med nye. 

Anonymkode: 33332...c09

Når de er utslitte eller har blitt skikkelig stygge. Har riktignok et par som er 20 år gamle, men de brukes egentlig bare når jeg skal gjøre noe drittarbeide på et føre som gjør at vinterskoene vil bli skitne - typ hente snøscooteren på hytteparkeringa på våren når det er både snø og gjørme. De brukes ikke til daglig når jeg drar på jobb lengre nei. De jeg har nå som jeg bruker mest har jeg vel hatt i 3 vintre nå og jeg håper de skal holde lenge ennå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De jeg bruker mest, er fra et eller annet år mellom 2015 og 2019.

Jeg kan ikke fordra å prøve/kjøpe sko, så jeg bruker alt til det er utslitt, f.eks. når membranen i vanntette sko tar kvelden.

Skulle ønske vi hadde klover eller noe sånt, fottøy er bare en irriterende nødvendighet som tar masse plass og veier tungt i bagasje.

Endret av laban
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har et par som egentlig er utslitt, men tror de må holde en sesong til. De er vel sånn ca 4-5år gamle. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...