Gå til innhold

Hvor ofte har du byttet vintersko?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

påskelilje skrev (23 timer siden):

Hm... tenke, tenke. Jeg fikk nye fjellsko til jul for snart 2 år siden. De bruker jeg året rundt til tur i skog og mark. Men kanskje ikke sånne du mente?

Jeg har ett par pene halvhøye røde skoletter - de er favoritten fra høst til vår. Gleder meg til å ta dem i bruk snart. Tipper de er ca 5 år.

Så har jeg et brunt par og et sort par, skoletter. De er vel også sånn 4-6 år, tror jeg. 

Har også et par kule røde høye Dr Martens sko! De kjøpte jeg i 2018, i Skottland! Har brukt dem litt lite.

Har også et par høye sorte penstøveletter. De er kanskje 10 år? Bruker dem bare noen få dager hver vinter.

Så altså - det er jo faktisk noen år siden jeg kjøpte vintersko! Men har likevel mange å velge i 😁

Da jeg leste gjennom lista di, så nikket jeg litt gjenkjennende. Men det var før jeg kom på at jeg jo hadde innbrudd i kjellerboden for  snart to år siden, og da ble nesten alle vintersko og støvletter stjålet. Jeg er litt som laban og liker ikke så godt å kjøpe sko - men er villig til å betale mye for god støtdempning og komfort. Så dermed har jeg vel 2-3 par vintersko. 

Årets beste skokjøp var turskoene mine - La Sportiva ultra raptor -  og de tror jeg at jeg synes er for fine til å bruke til hverdags i byen;-)

Nicklusheletida
påskelilje skrev (På 21.9.2024 den 23.02):

Hm... tenke, tenke. Jeg fikk nye fjellsko til jul for snart 2 år siden. De bruker jeg året rundt til tur i skog og mark. Men kanskje ikke sånne du mente?

Jeg har ett par pene halvhøye røde skoletter - de er favoritten fra høst til vår. Gleder meg til å ta dem i bruk snart. Tipper de er ca 5 år.

Så har jeg et brunt par og et sort par, skoletter. De er vel også sånn 4-6 år, tror jeg. 

Har også et par kule røde høye Dr Martens sko! De kjøpte jeg i 2018, i Skottland! Har brukt dem litt lite.

Har også et par høye sorte penstøveletter. De er kanskje 10 år? Bruker dem bare noen få dager hver vinter.

Så altså - det er jo faktisk noen år siden jeg kjøpte vintersko! Men har likevel mange å velge i 😁

Jeg har også et par røde halvhøye skoletter ( eller boots ) De bruker jeg når jeg har på meg den røde skinnjakka:) 

påskelilje
Nicklusheletida skrev (11 timer siden):

Jeg har også et par røde halvhøye skoletter ( eller boots ) De bruker jeg når jeg har på meg den røde skinnjakka:) 

Nydelig! Jeg har også ei rød jakke (ikke skinn). Veldig stilig med den og røde støvletter!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...