Gå til innhold

Hvordan komme ut av stressmobilisering?

Anbefalte innlegg

snusmumeriken96

Blir helt spenna gæren snart. Har gått helt i hormonell ubalanse, skaffet med en posykolog, men ingenting funker. Verden er bare helt kaotisk rundt meg og mennesker irruterer meg og følger med på meg og skikker stygt. Vet ikkw om det er uteesende mitt eller energien min, men har intrykk av at det er energien min og at den misforstås, er det ingen som har kjennskap til det her. Jeg snapper seriøst snart. 

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/486924-hvordan-komme-ut-av-stressmobilisering/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

snusmumeriken96
Vhanja skrev (2 minutter siden):

Hvor lenge må ta du ta dem før de har virkning?

To uker. 9 dager inn, abilify, men det hrr er ikke psykose, jeg sliter med noe det ikke finnes medidiner for, bruker de for de fungerer litt stabiluserende

snusmumeriken96
Vhanja skrev (På 22.9.2024 den 15.35):

Hvor lenge må ta du ta dem før de har virkning?

Tror ikke det er psykose, mennesker er livredde neg eller så viser de avsky. Jeg ser også mange andre som virker til å slite på samme måte...

snusmumeriken96 skrev (22 minutter siden):

Tror ikke det er psykose, mennesker er livredde neg eller så viser de avsky. Jeg ser også mange andre som virker til å slite på samme måte...

Vrangforestillinger da kanskje? Du er neppe så spesiell at alle ler av deg, ser stygt på deg, er redde for deg eller avskyr deg. De aller fleste har mer enn nok med seg selv.

snusmumeriken96
Lillemus skrev (13 timer siden):

Vrangforestillinger da kanskje? Du er neppe så spesiell at alle ler av deg, ser stygt på deg, er redde for deg eller avskyr deg. De aller fleste har mer enn nok med seg selv.

Anner ikke. 

Ja, jeg vet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...