Gå til innhold

Gavetips til 60-åring som har alt - noen som har?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Bok, lydbok, strikka ullsokker, sportstrømper, et deilig mykt badehåndkle, fiskestang eller tilbehør til fisking, god vin, turutstyr, gavekort på restaurant, teater e.l., abonnement på avis eller magasin, ab.  på på strømmetjeneste, hodetelefoner, det klassiske: kurv med matfavoritter, mulighetene er uendelige (nesten)

Endret av Osten

Mange av de godt voksne/eldre som "har alt" liker gjerne å få opplevelser. 

Hva slags opplevelser kommer jo an på deres interesser - det kan være billetter til konsert/kino/teater.

Eller det kan være en middag på restaurant med nærmeste.

Annonse

Nicklusheletida
Lillemus skrev (2 timer siden):

Enig med Vhanja i at opplevelser er topp! Men om du vil gi en ting så vil jeg foreslå et Rørospledd, jeg fikk et til 50-årsdagen min og elsker det! Skulle gjerne hatt flere jeg. ❤️ 

Det hadde jeg blitt glad for, men er det ikke først og fremst damer som liker seg under et pledd ? Jeg har aldri sett kjæresten ( over 60) med et pledd på seg :)

Lillemus skrev (2 timer siden):

Enig med Vhanja i at opplevelser er topp! Men om du vil gi en ting så vil jeg foreslå et Rørospledd, jeg fikk et til 50-årsdagen min og elsker det! Skulle gjerne hatt flere jeg. ❤️ 

Vi har et Rørospledd etter svigermora mi og det stikker noe voldsomt.  Til og med mannen min orker ikke å bruke det.

Endret av Dorthe

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...