AnonymBruker Skrevet 1. oktober Del Skrevet 1. oktober Osten skrev (1 time siden): Så bra for deg, endelig noen som forsto deg. Kjenner til det med gråten som ikke kan styres når man endelig møter på en som er forståelsesfull, som ser deg ❤️ Håper det blir bedre med armen etter hvert Jeg har faktisk ikke tenkt over det. Det er nå klart for meg at det skjedde nettopp pga det du skriver. Jeg er liksom den som ser og tar hensyn til alle andre, og så tillater jeg ikke meg selv å la andre få se meg (dette gjelder i rl, ikke på nett). Dette så faktisk legen også, uten at jeg sa det selv. Hun sa noe om det da jeg ba om unnskyldning for at jeg «brøt sammen». Nå er det på tide at du tar vare på deg selv også», sa hun. Jeg svarte «det er det jeg gjør nå ved å komme til deg». Jeg ble for snart et års tid siden dypt såret, noe som gjorde frykten min for å bli sett enda større. Jeg følte bla at jeg ikke fortjente å bli sett og oppfører meg deretter (men det har hengt ved meg hele livet, så det var ikke bare derfor). Jeg må tillate meg selv å tenke at det bare er en (to) av mange mennesker jeg vet om som mener det om meg. Anonymkode: b2be8...bf9 1 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/486984-n%C3%A5r-man-har-senebetennelse/page/2/#findComment-4323959 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.