Gå til innhold

Tips til hva jeg kan gjøre i helgen?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Konsert er for folk som lever luksusliv. 

Anonymkode: cb569...ba7

Jeg drar på konsert en sjelden gang. Det kan gå flere år mellom hver gang, men så kan det være 1-3 i løpet av et år. Alt etter om det er en artist jeg er interessert i eller ikke.

Jeg lever ikke noe luksusliv. Bor i en leilighet i borettslagkompleks med èn bil og har ikke reist på ferie på så mange år jeg kan huske fordi vi ikke har råd. 

AnonymBruker
Vhanja skrev (På 24.9.2024 den 18.34):

Stolpejakt
Geocaching
Museum
Kino
Teater
Gå ut og spise
Gå på biblioteket og leie en bok
Binge en TV-serie
Se en film
Game
Inviterer venner på middag/brettspillkveld
Puslespill
Håndarbeid

Veldig mange gode forslag, takk!

AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Frivillig arbeid, kino, kurs, lage middag for uka som kommer.

Anonymkode: 16138...c14

Jeg har lenge tenkt på frivillig arbeid, hva ville du anbefalt å gjøre?

Trinity80 skrev (8 minutter siden):

Om man bor i Oslo så er beste tipset mitt å ta rutebåt ut i øyene. Man kjører på vanlig månedskort/ kollektivbillett og får oppleve natur + å se byen fra en annen fin side.

Jeg bor dessverre ikke i Oslo, men sikkert flere her inne som gjør det så får håpe de ser innlegget ditt for det var jo ett godt forslag.

Anonymkode: 303b5...9a8

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...