Gå til innhold

Skummelt å prøve noe nytt


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg strever mye med angst, og fungerer best med et innsnevret liv uten særlig utfordringer. Nå er jeg så lei av å være redd og ikke tørre å delta i livet. I morgen har jeg så lyst til å prøve en, for meg, ny time på SATS, blanding av dyp avslapning og meditasjon. Kanskje kan jeg finne noe som gir meg mer ro. Men altså, skumle greier. Trengte bare å dele det med noen 😊

Anonymkode: 9c84f...edc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg strever mye med angst, og fungerer best med et innsnevret liv uten særlig utfordringer. Nå er jeg så lei av å være redd og ikke tørre å delta i livet. I morgen har jeg så lyst til å prøve en, for meg, ny time på SATS, blanding av dyp avslapning og meditasjon. Kanskje kan jeg finne noe som gir meg mer ro. Men altså, skumle greier. Trengte bare å dele det med noen 😊

Anonymkode: 9c84f...edc

Du er modig! Dette klarer du! Heier på deg🥰

Anonymkode: 0a013...578

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde samme utfrordring som deg. legen sendte meg til yoga. var stressende og angstfult de første gangene, så ble det deilig! jeg gikk på en rolig yogatime og det gjør jeg fortsatt i dag. yoga fungerer fint for meg i stressende og perioder med psykisk ubalanse.

jeg håper du går og at du oppdaterer når du har vært der. det er tøft gjort!

Anonymkode: 8cdd0...f7a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Jeg strever mye med angst, og fungerer best med et innsnevret liv uten særlig utfordringer. Nå er jeg så lei av å være redd og ikke tørre å delta i livet. I morgen har jeg så lyst til å prøve en, for meg, ny time på SATS, blanding av dyp avslapning og meditasjon. Kanskje kan jeg finne noe som gir meg mer ro. Men altså, skumle greier. Trengte bare å dele det med noen 😊

Anonymkode: 9c84f...edc

Det er alltid skummelt å gjøre nye ting. Klarte du å utfordre deg selv? I så fall, hvordan føltes det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir vanskelig å komme videre uten å utfordre komfortsonen. Det kan gjøre vondt, men også veldig godt etter hvert som man ser at det går fint. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det tok noen dager, men i dag gjorde jeg det - og det føles sååå herlig! Timen var en kombinasjon av styrke, smidighet og balanse, perfekt for en voksen dame som meg. Jeg er veldig glad nå! 

Anonymkode: 9c84f...edc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...