Gå til innhold

God jul!


UtakknemligDiva

Anbefalte innlegg

UtakknemligDiva

Er jul halve året snart. Hva er det egentlig som har skjedd? Julen skulle liksom være noe helt spesielt i desember da jeg var liten. Det er slik jeg husker den. 
Det virket såååå lenge å måtte vente på å få åpne gaver osv. 

Men nå klarer ikke voksne å vente til november en gang. Det er jul halve året jo! Hva er det med den julen folk er så gira på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nicklusheletida
UtakknemligDiva skrev (2 minutter siden):

Er jul halve året snart. Hva er det egentlig som har skjedd? Julen skulle liksom være noe helt spesielt i desember da jeg var liten. Det er slik jeg husker den. 
Det virket såååå lenge å måtte vente på å få åpne gaver osv. 

Men nå klarer ikke voksne å vente til november en gang. Det er jul halve året jo! Hva er det med den julen folk er så gira på?

 Nå er det jo du som starter juletråd.  Kan du ikke vente litt da ? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var en tur på Jysk i går, og da hadde de satt fram nisser allerede. Det er det tidligere jeg har sett, tror jeg. Slutten av september, liksom 🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje

Jeg har absolutt ikke julefølelse før i desember! Men, for første gang så har jeg kjøpt en julegave i september! Kjøpte Lisa Aisato sin kalender til meg selv i dag, og bestilte en ekstra, som jeg skal gi i julegave til noen 🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva
Vendi skrev (12 minutter siden):

Jeg var en tur på Jysk i går, og da hadde de satt fram nisser allerede. Det er det tidligere jeg har sett, tror jeg. Slutten av september, liksom 🙄

Hva feiler dem? Blir ikke alle hjem stappet fulle med juleting snart?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hattifnattus

Jeg syns det er en uting, selv om jeg skjønner at de gjør det fordi de skal tjene penger.

Julestemning har jeg ikke hatt  på årevis, og det hjelper ikke at jula skal starte allerede i september. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...