Gå til innhold

Mener barn i barnehagen bør lære om transpersoner

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hvorfor prøver dere å ta meg på alt? Jeg har aldri hatt noe imot dette. Håper dere finner noe annet å bruke kontortiden på og etterforske. 

Anonymkode: fd56c...5f8

Hvordan får du dette til å handle om deg?

AnonymBruker

I Gen Z er 28.5% av kvinner selvidentifisert som LGBTQ og hele 2.1%  av kvinner trans

https://news.gallup.com/poll/611864/lgbtq-identification.aspx

I gamle dager indoktrinerte vi kidsa til kristendommen, og det handlet bla.a om å ofre seg for gud og samfunn

Dagens indoktrinering, med "meg meg meg" kombinert med "virtue signaling/woke", vil lede til samfunnets kollaps, en kan ikke basere et samfunn på egoisme, og fine fraser uten å forholde seg til virkeligheten.

Folk kan føle mye rart, men det betyr ikke at det er sant, eller at samfunnet skal sirkle rundt dine følelser. 

Anonymkode: 023fa...090

Annonse

snusmumeriken96 skrev (33 minutter siden):

Jo, kusina mi dr det. Det er en greie i oslo. Jeg var selv emo på uskolen, og det er fremdeles en ting i noen miljøer ❤️

Det finnes vel en og annen. 🧛🏻‍♀️Men antallet har gått kraftig ned. Husker ikke sist jeg så en. 

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hvorfor prøver dere å ta meg på alt? Jeg har aldri hatt noe imot dette. Håper dere finner noe annet å bruke kontortiden på og etterforske. 

Eh, og dette handlet om deg...hvordan?

snusmumeriken96
Lady HM skrev (8 minutter siden):

Eh, og dette handlet om deg...hvordan?

Anner ikke hvem der er. Det er noen som prøver å etterligne meg inne på kg, og den personen vet godt selv at jeg ikke liker det. 

Se under. Meg med anonymkode

AnonymBruker
1 hour ago, AnonymBruker said:

Hvor mange brukere har du her inne da? Det er bare lov med en. 

Anonymkode: c74df...7c6

Du kan ha så mange du vil ha, men kun svare med en bruker i samme tråd?

Anonymkode: 002da...633

AnonymBruker
5 hours ago, AnonymBruker said:

Hvem prøver å ta deg?? Hva har dette med deg å gjøre??

Anonymkode: 002da...633

Annonse

snusmumeriken96 skrev (3 timer siden):

Anner ikke men følte noen prøvde å etterligne meg, hvordan jeg skriver osv.

Det er nok ingen andre enn deg selv som mener at dette ser ut som din skrivestil - innlegget var jo mer eller mindre bare en lenke!?

Og du - ikke skriv som anonym og under nick i samme tråd, det er fryktelig forvirrende og er vel heller ikke tillatt.

snusmumeriken96
Lillemus skrev (1 time siden):

Det er nok ingen andre enn deg selv som mener at dette ser ut som din skrivestil - innlegget var jo mer eller mindre bare en lenke!?

Og du - ikke skriv som anonym og under nick i samme tråd, det er fryktelig forvirrende og er vel heller ikke tillatt.

Jeg sikter ikke inn mot en spesifik person. Ro deg ned, det går bra. 

Det går kanske an å fortelle at noen skifter kjønn når de blir store og at noen har to mammaer eller pappaer. Det kan ikke skade.

Jeg tror barnehagebarn er for små til å reflektere over det. De har allerede nok med å lære begrep som "venn", " kjæreste", "gutt" og "jente". Jeg tror mange overvurderer hva små barn forstår og budskapet til transbevegelsen er veldig komplisert. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...