Gå til innhold

Leser du absolutt alle tråder, eller bare utvalgte??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Vendi

Mulig jeg har et snev av noe tvangspreget over meg, men jeg takler liksom ikke å se "uåpnede tråder" eller "uåpnede innlegg" med rød tykk skrift hos meg. Så derfor åpner jeg alle tråder og alle nye innlegg, selv om jeg ikke leser alt så nøye. Det må liksom være "åpnet" sånn at rød tynn skrift er der, og ikke den røde tykke, hvis ikke blir det litt feil for meg 😅 Men gjelder hovedsakelig bare på tre underforum da. 

Vendi skrev (7 timer siden):

Mulig jeg har et snev av noe tvangspreget over meg, men jeg takler liksom ikke å se "uåpnede tråder" eller "uåpnede innlegg" med rød tykk skrift hos meg. Så derfor åpner jeg alle tråder og alle nye innlegg, selv om jeg ikke leser alt så nøye. Det må liksom være "åpnet" sånn at rød tynn skrift er der, og ikke den røde tykke, hvis ikke blir det litt feil for meg 😅 Men gjelder hovedsakelig bare på tre underforum da. 

Samme her! 😂 Men jeg har blokkert Psykiatri, Autisme og Humorhjørnet fra å komme på "Siste innlegg"-lista mi, så det er absolutt overkommelig å lese alt. :) 

Annonse

Jeg går alltid inn via "Siste innlegg", unntatt hvis jeg har fått et varsel.

Jeg leser ikke alt. Det baseres på overskrift og hvilket delforum de tilhører. Jeg har ikke blokkert noe, så jeg hopper over mange tråder der overskriften tyder på at de handler om noe jeg ikke har kunnskap om eller interesse for. 

Like Utfall
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Hva avgjør hva du leser hvis du bare leser utvalgte?

Anonymkode: 0eb72...9ff

90% av gangene: ser på "dette snakker vi om nå"  greia. Om det står noe interessant åpner jeg, ellers går jeg videre med dagens gjøremål.

9% av gangene: ^+ ser på åpent forum. Om det står noe interessant åpner jeg, ellers går jeg videre med dagens gjøremål.

1% av gangene: ^^ + ^+  ser på psykiatri forum. Om det står noe interessant åpner jeg, ellers går jeg videre med dagens gjøremål.

TLDR: ser jeg noe interessant klikker jeg. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...