Gå til innhold

Hva gjør du i kveld på en fredag?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

I dag (altså lørdag) har jeg omsider fått tømt og tatt inn de siste krukkene fra hagen og trappa så nå er hagen klar for vinteren.

Ellers har jeg vasket 3 maskiner med klær og da mannen var borte i noen timer koste jeg meg på syrommet og fikk omsider sydd en hverdagskjole av et stoff jeg kjøpte i juni i fjor... Jada, ting tar tid innimellom! Etter det har vi laget en diger kjele med lapskaus, som blir til 5 middager for oss to, noen går i fryseren og noen går i magen med en gang og om et par dager. Kvelds-yogaen er nå unnagjort og nå er det avslapping og lørdagskos med gulrotkake og ekstra krem. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
Lillemus skrev (52 minutter siden):

I dag (altså lørdag) har jeg omsider fått tømt og tatt inn de siste krukkene fra hagen og trappa så nå er hagen klar for vinteren.

Ellers har jeg vasket 3 maskiner med klær og da mannen var borte i noen timer koste jeg meg på syrommet og fikk omsider sydd en hverdagskjole av et stoff jeg kjøpte i juni i fjor... Jada, ting tar tid innimellom! Etter det har vi laget en diger kjele med lapskaus, som blir til 5 middager for oss to, noen går i fryseren og noen går i magen med en gang og om et par dager. Kvelds-yogaen er nå unnagjort og nå er det avslapping og lørdagskos med gulrotkake og ekstra krem. :D

Så koselig da 😁

Anonymkode: 40626...534

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...