Gå til innhold

Noen som har merket denne bivirkningen av Zyprexa?


Vendi

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Jeg er i oppstart av medisiner. Har du det sånn at søtt, fett og alt som er usunt er det som frister mest? Gir du etter hver dag? Er jo lett å gjøre det når man endelig finner glede og nytelse i noe 😟

Anonymkode: ebbb9...7bc

Ja det er nesten hver dag. 😕

frosken skrev (35 minutter siden):

Hvis du skal skifte medisiner - og uansett må vente noen uker på ect - hvorfor er det ikke aktuelt å skifte medisiner nå?

Det har jeg foreslått, men legen ville vente til etter ect. Noe som i praksis vil gjøre at jeg må være noen uker ekstra innlagt. Hvis det er slik at de vil ha meg innlagt ved medisinbytte. Selv tenker jeg at jeg kan bytte hjemme, men vet ikke hvordan de ser det. Synes uansett at det hadde vært helt greit å gjøre byttet må imens jeg venter.

Men hva kan man si. Noen ganger forstår jeg ikke helt poenget. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Glitter skrev (1 minutt siden):

Det har jeg foreslått, men legen ville vente til etter ect. Noe som i praksis vil gjøre at jeg må være noen uker ekstra innlagt. Hvis det er slik at de vil ha meg innlagt ved medisinbytte. Selv tenker jeg at jeg kan bytte hjemme, men vet ikke hvordan de ser det. Synes uansett at det hadde vært helt greit å gjøre byttet må imens jeg venter.

Men hva kan man si. Noen ganger forstår jeg ikke helt poenget. 

Du har hatt en vanvittig vektoppgang, først en del på litium, og så eksplosiv vekst på leponex. Jeg stiller meg tvilende til at dette er forsvarlig behandling. I tillegg kommer problemene med belastning på foten din. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

frosken skrev (11 minutter siden):

Du har hatt en vanvittig vektoppgang, først en del på litium, og så eksplosiv vekst på leponex. Jeg stiller meg tvilende til at dette er forsvarlig behandling. I tillegg kommer problemene med belastning på foten din. 

Ja det er sant som du sier. Men får jo ikke bytte før om ca 10 uker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glitter skrev (5 minutter siden):

Ja det er sant som du sier. Men får jo ikke bytte før om ca 10 uker...

Du har sikkert snakket ordentlig med dem om dette, - men er du helt sikker på at de vet hvor mye du har gått opp i vekt? De har jo ikke kjent deg så lenge. Grunnen til at de veier pasientene på de fleste poster som primært har pasienter med psykoselidelser, er jo nettopp for å unngå det som har skjedd med deg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
frosken skrev (30 minutter siden):

Du har hatt en vanvittig vektoppgang, først en del på litium, og så eksplosiv vekst på leponex. Jeg stiller meg tvilende til at dette er forsvarlig behandling. I tillegg kommer problemene med belastning på foten din. 

Vet du hvor mye du har gått opp det siste året? 

Anonymkode: ebbb9...7bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Vet du hvor mye du har gått opp det siste året? 

Anonymkode: ebbb9...7bc

?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
frosken skrev (3 minutter siden):

?

Beklager hvis det var litt for direkte! 

Anonymkode: ebbb9...7bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Beklager hvis det var litt for direkte! 

Anonymkode: ebbb9...7bc

Men hvorfor spør du meg om det? Jeg har ikke gått opp i vekt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
frosken skrev (10 minutter siden):

Men hvorfor spør du meg om det? Jeg har ikke gått opp i vekt. 

Mente å spørre Glitter 🤭

Anonymkode: ebbb9...7bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...