Gå til innhold

Så du serien Lost for lenge siden?


Worriesome Plenty 2

Anbefalte innlegg

Worriesome Plenty 2

Fy fader den var spennende, før hele greia rakna i tidenes mest skuffende slutt. Slutten dro jo hele serien fra en 6 til en 1. IMO

Skal ikke se den på nytt. Skal du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, jeg så den aldri da den gikk. Og da jeg fikk høre hvor skuffet alle ble over slutten så fristet det ikke å begynne å se den heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Worriesome Plenty 2
Everybody skrev (33 minutter siden):

Har ikke sett den i det hele tatt. Burde jeg se?

Serien er dritspennende, og original, men så når du venter på alle svarene så slutter det så billig og hele serien blir til drit.

Endret av Worriesome Plenty 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Worriesome Plenty 2 skrev (1 time siden):

Fy fader den var spennende, før hele greia rakna i tidenes mest skuffende slutt. Slutten dro jo hele serien fra en 6 til en 1. IMO

Skal ikke se den på nytt. Skal du?

Jeg husker jeg så første episode og tenkte noe sånt som at "Nei, dette er noe manusforfatterne ikke kommer til å klare å komme seg ut av, men jeg vil bli hekta på det, så dette gidder jeg ikke å se". Det er flere serier som etter kort tid med all tydelighet viser at manusforfatterne ikke har tenkt noe særlig på hvordan serien skal utvikles etter noen episoder og det blir bare surr og rot. Nå husker jeg ikke hva den het, men vi begynte å se den for noen år siden, det var en ung kvinne som ble klonet og det dukket opp bare flere og flere og flere kloner av henne overalt og det ble bare rot til slutt. Begynte bra, men ble bare tull.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...