Gå til innhold

Er det mulig å leve av 1800 kroner fram til 19?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Hvorfor har du så lite da? Kanskje prøve å planlegge litt mer i stedet for å bruke opp alt på en gang. 

Anonymkode: ebb70...ad8

Fordi jeg er personlig konkurs ++ masse legeregninger. 

Anonymkode: 35979...d79

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Noen som har like lite som meg nå? 

Kommer jo an på hva det skal dekke og hva du har i matskap, kjøleskap og fryser fra før. Matmessig hadde jeg fint klart meg i 12 dager på det jeg har i huset, jeg måtte handlet litt friske grønnsaker da, men sulten hadde jeg ikke vært nødt til å være. 

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Noen som har like lite som meg nå? 

Det kommer jo helt an på hva du MÅ ha penger til i den perioden... Hvis alt annet er betalt allerede, og du bare trenger mat så bør ikke det være noe problem...

AnonymBruker
2 hours ago, Drømmeautomat said:

150 kroner dagen. Om du bare har utgifter til mat i den perioden er det jo mulig ved å spise billig mat, men mye er det selvsagt ikke.

Det tilsvarer 4500 til mat i måneden. Det er rikelig. 1500 mer enn jeg bruker.

Anonymkode: d5d37...e4a

AnonymBruker
Lillemus skrev (51 minutter siden):

Da må du planlegge bedre denne måneden da. :) 

Er ikke det at jeg er dårlig på planlegging, men jeg overspiser/ et annet problem og har avhengighet. Da er planleging vanskelig. 

Prøver å ta tak i det psykiske nå, men ting tar tid.

Annonse

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Er ikke det at jeg er dårlig på planlegging, men jeg overspiser/ et annet problem og har avhengighet. Da er planleging vanskelig. 

Prøver å ta tak i det psykiske nå, men ting tar tid.

Det blir jo noe annet, håper du får hjelp til å finne ut hvorfor du overspiser og klarer å nyttiggjøre deg den så du får bukt med det. :) 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...