Gå til innhold

Jeg er då redd og tridt for at jeg hsr lagt på meg.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

stjernestøv
snusmumeriken96 skrev (1 time siden):

Gått opp 2 kilo, vekts fortsetter å gå oppover. Og alt rundt midjen. Går på aripropacol eller abilify, men tror det er stress...

Nå er jeg 64 rundt midjen, var 2 cm mer. 68 under navlen var 64.

Jeg er i sjokk. 😬

Høres ikke ut som verdens undergang, du er jo tynn. 

Annonse

snusmumeriken96
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hva slags medisiner er det du tar? Altså alle

Anonymkode: fc0eb...ad0

Abilify og vival og akineton og gikk en uke på propranol (betablokker), ikke noe mer, bare plutseøig over natta for noen dager siden, men nå går jeg opp sånn 300 gram hver dag... herregud, spiser 1600 kalorier,noen dager 2000 om jeg er veldig sulten.

snusmumeriken96
stjernestøv skrev (Akkurat nå):

Ja det er jo ikke kjekt når du er vant til å være tynn men to kilo er ikke mye. 

Har du lagt på deg av abilify eller prøvd den? Eller er det hormonelt. Jeg skjønner ikke vektoppgangen

stjernestøv
snusmumeriken96 skrev (7 minutter siden):

Har du lagt på deg av abilify eller prøvd den? Eller er det hormonelt. Jeg skjønner ikke vektoppgangen

La ikke på meg av abilify men det er jo et ap, er vel individuelt det der. Ellers legger jeg på meg av alt av ap utenom zeldox. 

AnonymBruker
snusmumeriken96 skrev (19 minutter siden):

Abilify og vival og akineton og gikk en uke på propranol (betablokker), ikke noe mer, bare plutseøig over natta for noen dager siden, men nå går jeg opp sånn 300 gram hver dag... herregud, spiser 1600 kalorier,noen dager 2000 om jeg er veldig sulten.

Hvorfor går du på vival på kvelden og ikke sovepille? Altså det er veldig åpenbart at du har tatt så mye vival at du er nesten rusa mtp skrivefeilene dine

Annonse

snusmumeriken96
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hvorfor går du på vival på kvelden og ikke sovepille? Altså det er veldig åpenbart at du har tatt så mye vival at du er nesten rusa mtp skrivefeilene dine

Nei tok 25 mg i går. Sovepiller funket ikke. Kan ikke legge meg for må passe på vennina mi som har tatt overdose, så må holde meg våken hele natta når jeg selv sliter.

AnonymBruker
snusmumeriken96 skrev (4 minutter siden):

Nei tok 25 mg i går. Sovepiller funket ikke. Kan ikke legge meg for må passe på vennina mi som har tatt overdose, så må holde meg våken hele natta når jeg selv sliter.

Åja. Jeg må noen ganger ta 2 stk for å sovne av seroquel og truxal. Men hun venninna di virker jo litt slem da som lar deg være livvakt og basicly tvinger deg til å være våken hele natta for å passe på henne. 

psykedeliker
snusmumeriken96 skrev (13 minutter siden):

Kan ikke legge meg for må passe på vennina mi som har tatt overdose, så må holde meg våken hele natta når jeg selv sliter.

Det er ikke din jobb å passe på andre mennesker som ikke kan ta vare på seg selv. La de profesjonelle ta seg av slikt.

AnonymBruker
psykedeliker skrev (1 minutt siden):

Det er ikke din jobb å passe på andre mennesker som ikke kan ta vare på seg selv. La de profesjonelle ta seg av slikt.

Vil du ikke saksøke de profesjonelle? 

snusmumeriken96
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Vil du ikke saksøke de profesjonelle? 

Hæ? Ble på en måte lurt av kjæresten hennes som fikk angstanfall av dette,med inn i bilen men fikk dra igjen og gikk hjem og nå er jeg hjemme.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...