Gå til innhold

Jeg er då redd og tridt for at jeg hsr lagt på meg.

Anbefalte innlegg

Igjen - du må ta kontakt med fastlegen og få hjelp med ditt vanskelige forhold til mat og vekt. Du benekter at du har et vanskelig forhold til vekt, men bekrefter det jo gang på gang med å fortsette å opprette tråder som dette.

Fortsetter under...

snusmumeriken96
Everybody skrev (Akkurat nå):

Hvis du får en medisin som roer hodet ditt vil det hjelpe. AD og AP.

Får ikke ad...ikke i første omgang. Står på abilify i 3 uker og må vente lengre før det blir vurdert. 

Annonse

snusmumeriken96
Everybody skrev (8 minutter siden):

Skjønner ikke hvorfor du får Abilify hvis du sliter med angst.

Men fant ut av noe litt interessant som inlagt. Hadde tomme lagre for jern. Da kan man få mye angst og uro og hjertebank og rask puls, så det er mulig det er knytta tli oe fysisk. 

Everybody
snusmumeriken96 skrev (2 minutter siden):

Men fant ut av noe litt interessant som inlagt. Hadde tomme lagre for jern. Da kan man få mye angst og uro og hjertebank og rask puls, så det er mulig det er knytta tli oe fysisk. 

Åja. Så du begynner på vitamintabletter?

snusmumeriken96
Everybody skrev (5 minutter siden):

Åja. Så du begynner på vitamintabletter?

Yes. Vet jo ikke om det er årsaken hundre prosent men er vanlig at man kan få mye angst og uro av det. Merkelig nok. Ksnskje det er derfor jeg er deprimert og. Håper løsningen er så enkel

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...