Gå til innhold

Jeg er innlagy men stoler ikke på noen her.

Anbefalte innlegg

snusmumeriken96 skrev (13 timer siden):

Er såå redd. Men må være her i 24 første timene. Så drar jeg. Bare 22 timer igjen. Ttodde jeg ville trives med dette, men det gjør jeg ikke. 

Det er lurt å vente litt med å avgjøre hvorvidt det kan være ok å være på avdelingen eller ikke. Veldig mange synes  starten på innleggelsen er vanskelig, men for noen blir det betydelig bedre etter et par dager. 

Fortsetter under...

frosken skrev (5 timer siden):

Jeg synes det er grunn til å legge merke til responsen fra trådstarter. Det finnes ulike måter å forholde seg til andre mennesker på, og det er ikke gitt at det alltid er Psykedeliker som velger dårlige løsninger. 

Det har aldri blitt påstått at det alltid er Psykedeliker som velger dårlige løsninger. Å støtte Psykedeliker i denne tråden er et snodig valg. Det Vhanja peker på er reelt problematisk, enn hva ts sin tilbakemelding skulle være 

SofieVeie skrev (24 minutter siden):

Det har aldri blitt påstått at det alltid er Psykedeliker som velger dårlige løsninger. Å støtte Psykedeliker i denne tråden er et snodig valg. Det Vhanja peker på er reelt problematisk, enn hva ts sin tilbakemelding skulle være 

Jeg har lest gjennom tråden på nytt, og synes faktisk at en del innleggene fra andre enn Psykedeliker, er verst. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...