Gå til innhold

Vet ikke om det er riktig plass

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg sliter med ekstrem angst og det skal ikke noe til for å vippe meg av pinnen…

Slik som i dag: kjørte fra en butikk, var veldig nær en elbil lader stasjon og er usikker nå om jeg kan ha kjørt over ledning/kabel der..Er det isåfall farlig?(kjente ikke at jeg kjørte over noe…)

Jeg får ikke ro i meg🥹Jeg går i behandling.

Anonymkode: 732a2...7a3

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/487425-vet-ikke-om-det-er-riktig-plass/
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Er det noe dere har tatt opp, eller skal ta opp, i behandlingen? Hvordan du raskere kan "komme over" slike ting og få ro i deg igjen?

Anonymkode: daed6...bf1

Ja vi jobber med det.🥹Har vært så redd for å gjøre feil hele livet pga oppveksten min.

Tror/vet du om dette problemet mitt i dag er  noe å tenke over?

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Også grubler jeg mer og kom på at jeg har piggdekk på bilen nå…er så redd for å ha gjort skade HVIS jeg var borti den…..

Du mater bare angsten ved å fortsette å gruble på dette og å spørre på forum. Jeg vil ikke svare deg på dette, for det vil også være med på å mate og anerkjenne angsten. 

Du finner ikke svar gjennom grubling og svar fra fremmede. Ta dette opp med behandler neste time og be om å få verktøy som gjør at du kan jobbe med å ikke gruble og angste så mye over ting som dette.

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Du mater bare angsten ved å fortsette å gruble på dette og å spørre på forum. Jeg vil ikke svare deg på dette, for det vil også være med på å mate og anerkjenne angsten. 

Du finner ikke svar gjennom grubling og svar fra fremmede. Ta dette opp med behandler neste time og be om å få verktøy som gjør at du kan jobbe med å ikke gruble og angste så mye over ting som dette.

Takk for svar. Hva mener du med mate og anerkjenne angsten?

Annonse

AnonymBruker
Everybody skrev (4 minutter siden):

Hmm, hva tenker du kan skje hvis du ødelegger en slik ledning? Sånne kabler skal heller ikke ligge og slenge og det er ikke ditt problem hvis den ligger så langt ut at du kjørte over den.

Jeg vet egentlig ikke.Ta fyr?Få strøm i seg?Har jeg rett?

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg vet egentlig ikke.Ta fyr?Få strøm i seg?Har jeg rett?

Nei den vil ikke ta fyr. Tror heller ikke man kan få strøm i seg av å ta på en slik ødelagt ledning?

Tar du noen medisiner nå?

AnonymBruker
Everybody skrev (35 minutter siden):

Nei den vil ikke ta fyr. Tror heller ikke man kan få strøm i seg av å ta på en slik ødelagt ledning?

Tar du noen medisiner nå?

Snill du er som svarer🥹❤️

Jeg går på 50 mg.Sertralin, hydroxyzin 50mg mener jeg og Sobril opptil 60 mg.Tar vanligvis 20 mg.Pga den hendelsen her er jeg på tur å ta tablett nr.4 snart……hater å være så redd og ha så skyldfølelse for noe jeg ikke vet engang om jeg har gjort.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...