Gå til innhold

Mail - problemer på nicklisten

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei!

Jeg har også problemer nå og da i forhold til nicklisten mail. :-(

Jeg lurer på om ikke problemene dine i forhold til chatten er på grunn av en eller annen setting i PCen. Kanskje du skulle ta med problemet til Datagruppa her på Dol?

Jeg vurderer å bytte leverandør, men det vil bety at de som har mail der i dag eventuelt må registrere seg på nytt. Jeg vil gjerne ha tilbakemeldinger på det.

Hilsen

Hei!

Jeg lurer på om ikke problemene dine i forhold til chatten er på grunn av en eller annen setting i PCen. Kanskje du skulle ta med problemet til Datagruppa her på Dol?

Jeg vurderer å bytte leverandør, men det vil bety at de som har mail der i dag eventuelt må registrere seg på nytt. Jeg vil gjerne ha tilbakemeldinger på det.

Hilsen

Takk for tipset om dataforum i fht. chatten! Det har jeg faktisk ikke tenkt på, enda jeg vet at det tidvis vrimler av eksperter på data - forum:-)

Når det gjelder mailen på nicklisten, så har jeg, som sagt, ikke kommet inn der på flere dager nå. Det er litt kjedelig, ja...men siden det ikke er min eneste mail - konto, så betyr det i realiteten ikke all verden.

:-)

Severin Suveren

Hei!

Hilsen

Hva med å legge nicklisten hos en leverandør som videresender e-posten til din egentlige mailadr?

Man kan vel sette opp filtre som ordner dette på nicklisten, men det blir fort for komplisert.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...