Gå til innhold

Hva hadde du gjort?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Du har  sagt du ønsker å være med på en gave, da du og en til skal i besøk. Det var i orden og vi kunne ordne opp senere. Når du kommer i besøk så kommer den andre med gaven og sier ikke et ord om at du også er med på gaven. Jeg sier jeg skal betale i den  også, men den som får gaven oppfatter det ikke. Den andre du er med sier bare, det tar vi senere. Når du kommer hjem så vipser du et beløp som den andre sier du kan betale. Men den som mottok gaven trodde sikkert jeg ikke hadde med noe, og den andre fikk ære for å gi hele gaven. Hva synes dere om sånt? Når man spleiser på en gave er det ikke da viktig at den som mottar den vet at den er spleist på?  En annen gang kjøper jeg en gave fra bare meg. 

Anonymkode: 8f8f4...609

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

stjernestøv
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Du har  sagt du ønsker å være med på en gave, da du og en til skal i besøk. Det var i orden og vi kunne ordne opp senere. Når du kommer i besøk så kommer den andre med gaven og sier ikke et ord om at du også er med på gaven. Jeg sier jeg skal betale i den  også, men den som får gaven oppfatter det ikke. Den andre du er med sier bare, det tar vi senere. Når du kommer hjem så vipser du et beløp som den andre sier du kan betale. Men den som mottok gaven trodde sikkert jeg ikke hadde med noe, og den andre fikk ære for å gi hele gaven. Hva synes dere om sånt? Når man spleiser på en gave er det ikke da viktig at den som mottar den vet at den er spleist på?  En annen gang kjøper jeg en gave fra bare meg. 

Anonymkode: 8f8f4...609

Det var rart ikke den som leverte gaven ikke sa du var med på den, best å kjøpe alene neste gang da ja. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Du har  sagt du ønsker å være med på en gave, da du og en til skal i besøk. Det var i orden og vi kunne ordne opp senere. Når du kommer i besøk så kommer den andre med gaven og sier ikke et ord om at du også er med på gaven. Jeg sier jeg skal betale i den  også, men den som får gaven oppfatter det ikke. Den andre du er med sier bare, det tar vi senere. Når du kommer hjem så vipser du et beløp som den andre sier du kan betale. Men den som mottok gaven trodde sikkert jeg ikke hadde med noe, og den andre fikk ære for å gi hele gaven. Hva synes dere om sånt? Når man spleiser på en gave er det ikke da viktig at den som mottar den vet at den er spleist på?  En annen gang kjøper jeg en gave fra bare meg. 

Anonymkode: 8f8f4...609

Har opplevd det samme tidligere og det er ikke noen hyggelig opplevelse.  Da føler en at en ikke har gitt noe. Jeg spleiser aldri med vedkommende igjen 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Du har  sagt du ønsker å være med på en gave, da du og en til skal i besøk. Det var i orden og vi kunne ordne opp senere. Når du kommer i besøk så kommer den andre med gaven og sier ikke et ord om at du også er med på gaven. Jeg sier jeg skal betale i den  også, men den som får gaven oppfatter det ikke. Den andre du er med sier bare, det tar vi senere. Når du kommer hjem så vipser du et beløp som den andre sier du kan betale. Men den som mottok gaven trodde sikkert jeg ikke hadde med noe, og den andre fikk ære for å gi hele gaven. Hva synes dere om sånt? Når man spleiser på en gave er det ikke da viktig at den som mottar den vet at den er spleist på?  En annen gang kjøper jeg en gave fra bare meg. 

Anonymkode: 8f8f4...609

Hvorfor ble det ikke kjøpt kort? 

Jeg ville sagt i fra til den som fikk gaven, slik at det ble tydelig at du også var med. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

Kanskje folk er bare lei for å ordne for andre hele tiden? 

Anonymkode: b0195...40c

Nå er det ofte andre grunner til å spleise da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...