Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

AnonymBruker
nachnoo skrev (4 minutter siden):

Blir vi alt for lettkrenket, stopper all viktig diskusjon. 

Det er sant som du sier. Men så er det jo også veldig hyggelig å få en psykopatdiagnose slengt etter seg :) Men det er kanskje mer en hersketeknikk å slenge slike diagnoser rundt seg mot de man er uenige i? 

Anonymkode: abc87...bda

snusmumeriken96
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

… å slenge ut alvorlige diagnoser til brukere her inne, feks innen psykopati?

Anonymkode: abc87...bda

Folk slenger ut diagnoser her i hytt og pine, men det her er jo et psykiatri forum, såman får da tåle litt.

Fått diagnoser slengt på meg som schisofren, spiseforstyrrelser og en gang var der noen som mente jeg og var narssist.

Men man må vel tåle litt da dette ikke er kg. Men psykopat, den er litt for drøy. Veit du hvor sjelden tilstand det er? 

Annonse

Gjest Vendi

Tror jeg vet hvilken tråd dette ble sagt i. Det er selvfølgelig ikke greit, men prøv å ikke bry deg om det. Det vil ikke gjøre deg noe godt å gå og gnage på det. Dessuten ble det sagt til deg som anonym bruker. Ingen vet derfor hvilket nick dette ble sagt til. Ingen vet hvem du er :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...