Gå til innhold

Hvor mye har du å leve på etter alle utgifter?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker
snusmumeriken96 skrev (17 minutter siden):

Jeg har nå bare 8750. Etter alt som skal betales. Er det levelig? Er det lite eller mye på en person? 

Er ikke så ille det, har rundt det samme selv.

Anonymkode: ec995...b23

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hva skal det dekke utover mat?

Anonymkode: 06059...bed

Interesser, hobbyer kanskje + legemidler. Nå har jeg jo allerede trukket fra husleie,strøm, namsmannentrekk, pengee jeg skylder foreldre og transport og mobil. 

Bruker vanligvis å ha 5 tusen mer, men nå har jeg trekk fra namsmannen. 

Anonymkode: fc3e0...396

AnonymBruker
snusmumeriken96 skrev (3 timer siden):

Jeg har nå bare 8750. Etter alt som skal betales. Er det levelig? Er det lite eller mye på en person? 

Er vel greit nok det. Da kan en spare opp litt til ferie eller andre ting til og med. Men du vet vel best selv føler du du har dårlig råd eller ikke, du er fasiten ikke oss.

Anonymkode: 4fad2...9ed

Denne måneden er en usedvanlig kjip måned.  Jeg har hatt nesten hundre tusen i ekstra regninger de tre siste måneden og denne måneden er det 14000 ekstra å betale.  Bufferen har forsvunnet i ekstraregninger og er tom.  Men jeg skal nok klare å få det til å gå rundt.  Jeg tror jeg har igjen 3500 kr når alt er betalt.

AnonymBruker
Dorthe skrev (12 minutter siden):

Denne måneden er en usedvanlig kjip måned.  Jeg har hatt nesten hundre tusen i ekstra regninger de tre siste måneden og denne måneden er det 14000 ekstra å betale.  Bufferen har forsvunnet i ekstraregninger og er tom.  Men jeg skal nok klare å få det til å gå rundt.  Jeg tror jeg har igjen 3500 kr når alt er betalt.

Uff...

Annonse

AnonymBruker
Dorthe skrev (1 time siden):

Jeg betalte ved feiltakelse dobbelt på lånet mitt. Skulle betale 2350 kr, men betalte det dobbelte.  Jeg kjenner på det denne måneden. De 2350 var en del av matpengene mine. Hadde kun 3000 til mat. Men de forsvant med uhell ut av konto. Jeg har derfor levd på lite denne måneden. Jeg hadde 3000 i sparepenger som jeg måtte hente å låne av. Skal på tannlegekontroll.  Litt stresset denne måned. 

Anonymkode: 3d6e4...636

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg betalte ved feiltakelse dobbelt på lånet mitt. Skulle betale 2350 kr, men betalte det dobbelte.  Jeg kjenner på det denne måneden. De 2350 var en del av matpengene mine. Hadde kun 3000 til mat. Men de forsvant med uhell ut av konto. Jeg har derfor levd på lite denne måneden. Jeg hadde 3000 i sparepenger som jeg måtte hente å låne av. Skal på tannlegekontroll.  Litt stresset denne måned. 

Anonymkode: 3d6e4...636

For mange år siden trakk banken alle regningene min to ganger.  Det var skikkelig krise for det tok tre uker før det ble ordnet opp i.  Og den gangen var jeg alene med tre unger.  Jeg husker jeg fikk låne litt her og der.  Nå er det ingen krise for ungene er flyttet ut for lenge siden.  Og jeg har et kredittkort som jeg kan bruke og i desember er det jo skattefri måned.

AnonymBruker
16 hours ago, AnonymBruker said:

Interesser, hobbyer kanskje + legemidler. Nå har jeg jo allerede trukket fra husleie,strøm, namsmannentrekk, pengee jeg skylder foreldre og transport og mobil. 

Da skulle det holde rikelig. Hvis ikke bør du styre pengebruken bedre. 

Anonymkode: 06059...bed

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...